Gå til innhold

Til dere med bugaboo..

maje76 og emilie 15.07.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har planer om å selge vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal hente min på lørdag så det er vel litt tidlig å selge den, men det ligger noen brukte til salgs på Finn

Skrevet

Har bugaboo, men den skal ikke selges ihvertfall!!! ;)

Det er få brukte til salgs, av den enkle grunn at det ikke finnes sååå mange buggiser i norge, pluss at de som har de er innmari fornøyd!

Kjøp fra utlandet da vel! Det er billig og går fort! www.babytrader.co.uk 6800 kr inkl moms og alt. :)

Skrevet

Spørs når du trenger den, og hvor mye du ev. vil gi for den.... vurderer å selge den til våren.

Skrevet

Har ikke termin før i juli så trenger ikke noe vogn enda. Hvilke farge har du på vogna. Bilde?

Skrevet

Jeg har termin selv i april og gleder meg til å ta min i bruk. Kjører bare rundt i stua med den foreløpig.

Skrevet

Har du bestilt den på nettet?Hvor mye ga du for den?

Skrevet

Jeg er litt gal. Kjøpte den for et år siden. Da var det ingen planlagt baby på vei, men vogna var så fin. Kjøpte den fra bebiezaak.nl. Betalte ca 8000 inkl mva. Fikk regning på mva etter et halvt år. Var kjempefornøyd og trodde jeg hadde fått den inn billig, men den gang ei. Mva var på 1800 kroner. Kjøpte med litt ekstrautstyr.

Skrevet

hehe ja litt gal må du være :-) Nå får man den vel for 6800kr så du må ha kjøpt litt ekstra ja. Trenger man noe ekstra egentlig?

Skrevet

basen er grå og fleecetrekket er beige. kan sende deg bilde på mail eller mms.

Skrevet

hvor får du den til 6800 nå? Jeg trodde den kom på 6200 helt til jeg fikk mva. Veldig kjipt kan du si! Men den er bare så fin. Gleder meg til å bruke den. Nå kommer det jo nye "vinterhjul" også.

Skrevet

www.babytrader.co.uk har den visst til den prisen ifølge anonym litt lenger oppe

Skrevet

husk på at mva kommer på egen regning senere! jeg fikk tilsendt min vogn som gave, kjempepakke i julepapir, men tollmyndighetene gikk ikke på den.

Skrevet

Var inne på siden og i norske kroner koster vogna 6567. Er det camelon du har?

Skrevet

Det stemmer nok ikke sånn det gjøres idag. Nå betaler man moms (25%) når man henter den på posten. Jeg betalte 6800 kr (importert fra Nederland) inkl. alle omkostninger! :)

Skrevet

nuffa her er mailen min: [email protected]

i tilfelle du ikke har sett den.

Anonym er det lenge siden du kjøpte vogna til den prisen?

Skrevet

Min er kjøpt på fru lyng nå i høst. kostet da 8500,-. mailer deg bilde.

Skrevet

Har du tenkt noe på pris eller?

Skrevet

en på finn ble solgt for 6500,- for noen uker siden. mener å huske at den var brukt i underkant av ett år. jeg skal jo ikke selge den før om noen måneder....

Skrevet

Nå vet jeg jo prisen som du vil ha. Du har mailadressa mi, så du kan jo sende meg en mail når du har tenkt til å selge den, så får jeg se om jeg tar den, hvis jeg ikke har funnet noe annet i mellomtiden...:-)

Skrevet

Det går bra, vet du. Prisen kan selvsagt diskuteres, ettersom jeg kommer til å bruke den selv en stund til.

Skrevet

Den er grei vettu:-)

Skrevet

Jeg kjøpte vognen gjennom babytrader for vel en mnd siden. Veldig enkelt og greit det altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...