Gå til innhold

Nå pynter jeg meg..... hihihihi ;)

Anbefalte innlegg

Vi snakka i går om å pynte seg, og jeg bestemte meg for at nå er det slutt på dassinga her......... :-) SÅ nå pynter jeg meg..... ikke så veldig da, men tok på meg olabukse (mmmmffpppp, ikke særlig behagelig) og en fin topp, steller meg på håret og sminker meg litt :-)

Det føles kraftig mye bedre ja :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7169069-n%C3%A5-pynter-jeg-meg-hihihihi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg sitter her i verdens slappeste joggebukse og en ikke fin genser... gruer meg til jeg må få på meg noen andre klær, skal på butikken snart, og så skal jeg handle litt julegaver. Kan ikke gå sånn her da.. :)

Jeg liker å dalle meg opp, så jeg er høvelig fint kledd og til dels sminket hver dag. Har i grunnen alltid vært slik, men spesielt etter jeg ble gravid. Greit å se bra ut da også tenker jeg =)

Var også for en uke siden og tok permanent... Samboer er som nyforelsket etter det hehehe

når jeg steller meg litt og sminker meg og sånn så føles det faktisk ganske mye bedre. Av og til gjør jeg det litt for at den stakkars mannen skal slippe å se meg i den svæææære joggebuksa...:)

Jepp, det var faktisk sånn her i dag....... og jeg føler meg så mye bedre :) dette må jeg gjøre oftere ;) hahahahhahaha- skulle tro jeg aldri ordna meg eller dusja eller noe, det er ikke så gale altså ;) men føler bare jeg har grodd litt fast i joggebuksene og glemt bort sminka etter at jeg ble sykemeldt.......

jeg har vært hos frisøren idag, ganske digg :))

Tenkte å begynne å sminke meg litt mere, og fixe meg hver dag jeg og :))

Hjalp bare å få nye striper i håret synes jeg...

Har kjøpt meg nye joggiser i dag da.. så det er vel ikke akkurat å pynte seg, men det er fine joggebukser da.. ikke typiske gamle gode slitte joggiser :))))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...