Gå til innhold

Takk og lov!!!!!

Anbefalte innlegg

Heisann ;o)

Nå har jeg nettopp fått telefon fra Happyland på Svinesund, de hadde vognen min inne i den fargen vi har bestemt oss for. Mest sannsynlig vender svigermor og jeg nesen mot grensen imorgen da, men senest på søndag så den er holdt av til og med søndag da. Vi må dra senest sønddag for det er den siste dagen i november det passer for oss, og de har jo premiære tilbud på at man får med matchende stelleveske gratis, og det er jo ikke akkurat å forakte. GLEDER MEG ;o)

Vi har bestemt oss for den marine blå varianten, veldig nøytral farge, den lyseblå er jo også veldig fin, men er redd alt vil synes på den, særlig siden det er vinter med mye slaps og søle.

En annen god nyhet er at vi har fått låne oss et maxi cosi sete av en venn, så da slipper vi å kjøpe sete med en gang. Da har vi litt tid til å spare og heller kjøpe et som holder litt lenger. Da er i allefall turen hjem fra sykehuset sikret...

Da kan vi konsentrere oss på de koselige tingene, som å handle klær til den lille. Vi tenker å kjøpe sprinkelseng etterhvert, men har lest flere steder og også hørt fra erfarne foreldre at i begynnelsen er det også like greit at de sover i bagen på vognen. Har ikke bestemt noe helt enda, men vi får se. Alt har jo litt med økonomi og gjøre også for oss førstegangsforeldre, for det er virkelig dyrt å få det første barnet.

Da er det jo greit å ha venner som har hatt flere og man kan låne av,

eller en kjempesnill svigermor som spanderer vogn. Svigermor har også tatt vare på skinnposen som min samboer hadde som liten, den er kjempesøt, også er det litt kult at den er retro ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7168979-takk-og-lov/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...