Gå til innhold

Hvordan går det med dere som har storgulpere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer? Her er snuppa snart 4 mnd. og gulper som aldri før. Trodde det skulle bli bedre med tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

daniel er nå 9 mnd og det avtok vel når han var ca 7 mnd. nå er det sjelden han gulper. Helt rart at han kan ha samme plagget på seg en hel dag..hehe....

Skrevet

Da har jeg vel enda en stund igjen. Det er et himla gris. Syns det er så rart at hun legger på seg, med tanke på at det kommer så mye ut:) Når begynte du med grøt til han?

Skrevet

Gulper så det plasker i gulvet her!! Det er nesten litt slitsomt. Håper det blir bedre etterhvert. han er 11 uker nå. eldste mann gulpa til har var over 1 år.

Skrevet

Isack gulpa fælt mye fra han var 6 uker til han var rundt 7 mnd. Nå gulper han aldri:) Er 10 mnd.

Skrevet

begynte med grøt når han var ca 3 mnd jeg.etter samtale med helsesøster. han drakk over 1 liter med mme i døgnet,men var alikevel ikke fornøyd.

Sluttet ikke å gulpe av den grunn nei:(

Holdt ikke med gulpeklut her nei,her var dte gulpehåndkle hehe....

Skrevet

elise er snart 8mnd og det kommer fortsatt en gulp av og til.

men det er MYE mindre enn det som kom opp før.

gulper hun nå,er det for at hun er for aktiv rett etter et måltid

Skrevet

Jenta mi har refluks, og får syredempende med. Gulper som bare det ennå (er 7 mnd). Hørt noe om at 8 mnd er en magisk alder mht dette, så jeg venter i spenning og håper!!!

Skrevet

TL hadde den første gulpefrie dagen i sitt liv på 8mndsdagen :D

Etter det har vi hatt noen dager helt uten gulp , og på det meste er det vel tre gulper som har kommet :)

Hu blir 9 mnd i mårra.. Det merkes på klesvasken,gled dere folkens :D

Skrevet

Jenta mi er snart 3 mnd. Gleder meg til det avtar ja.. Hun går konstant med gulpesmekke og går 1-2 gulpekluter til hvert måltid + en body av og til.. Kan ikke være så godt for de små heller da..

Skrevet

Lillebror var storgulper og spruten kunne stå 30-40 cm opp i lufta eller utover gulvet.... men han ble mye mye bedre da jeg kuttet ut å drikke kumelk og andre produkter med mye kumelk i. Gulper fortsatt litt når han raper og sånn, men kan jo ikke sammenlignes med disse sprutbrekningene.

Skrevet

Lillegutt på 7mnd gulper hele tiden.. sprutgulp har han bare hatt ett par ganger.. Selv om det er lenge siden han har fått mat så gulper han.. håper d gir seg snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...