Gå til innhold

Er det flere som får nesten positive graviditets-tester?

Anbefalte innlegg

Testet med QR graviditetstest i går og i dag!

Og den var negativ, men man ser streken som ligger under!

Mener å huske jeg gjorde det et par dager sist jeg var gravid også, før den ble positiv!

Kanskje i tidligste laget for er på dag 11 etter EL i dag!

Men pleier å ha 12 dagers lutealfase!

Er det flere som har sett at det har kommet en slik strek på sine QR tester?

Spennende dette her! :-)

Krysser fingrene for at det har klaffet denne gangen!

Er veldig trøtt og svimmel!

Og har vært småkvalm dei siste dagene, og i natt våknet jeg av at jeg var kvalm!

Fortsetter under...

Jeg har testet endel med qr. Og det er alltid like blendahvt den. Kan ikke se noe form for strek i det hele tatt!!!! Har aldri hort om noen som kan se streker under.. så det er det sikkert en antydning til strek da vel?? Eller skyggestrek....

Ta en ny i morra tidlig!!!!!! Kan jo være;) *håpe håpe*

klem

tja, vet ikke helt, tok en test i går som var sånn halvsvak.. sist gang jeg var gravid var streken like sterk om ikke sterkere enn kontrollstreken, så er litt usikker egentlig..

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/432565/offset/3

ligger et bilde der du kan sammenligne med.. hmm, blir gal av de testene!

Ja, dette lurer jeg også på! Tok en CB test på søndag (19/11), og det stod negativ/ikke gravid.. men jeg såg på pinnen slik som du beskrev det; en "skygge" av av streken, såg ut som den låg under liksom..

Håper noen kan hjelpe oss og svare på dette!!?? Kan det være at vi er gravide, men den ikke slår ut som "gravid" enda på CB?

Venter i spenning... :)

Hei Snart5barnsmamma?

Opplevde akkurat det samme som deg i dag - med akkurat samme testene!!! Var på do i ørska halv seks, og bestemte meg like godt for å ta en test. Den var akkurat som du beskrev den - negativ, men en kunne se streken svakt under....hmmm, har ikm på torsdag, kjenner helt klare mensmurringer, og av og til smerte, så har ikke den store troa på det....men, jeg så jo en svak strek under der da.........

Du får holde meg oppdatert! Lykke til! Krysser fingrene for oss!

hmmm.,,,,henger meg på her jeg..

jeg tok en cb test i dag,og den er nok negativ for jeg skal vell egentlig ikke teste før om noen dager,men jeg kan se konturer til den loddrette streken,men jeg ser den ikke i bredden..om dere skjønner hva jeg mener..

jeg ser en svaaaak slags strek,,men det kan jo bare være at det er en slags tråd i testen som skiller seg ut når det kommer urin på den..

jeg ser nok på den som negativ assa,,,for jeg ser ikke noe tydelig strek...åååå det er sååå jævelig å ha det sånn..

har en test til,men det er ikke vits å teste før i morgen eller på tordag..testene er jo så dyre:(

klem

lykke til alle sammen..håper vi snart melder oss på gravid lista med klare tester:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...