Gå til innhold

Har noen inne her prøvd Assisted Hatching?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk det på begge fryseggene mine forrige gang, og da testet jeg positivt men mistet mellom uke 5 og 6. Spurte om de kunne gjøre det denne gangen også, men nå turde de ikke fordi membranen på egget var så tynn så de var redd for å skade egget.

Oi!! Det hadde jeg ikke fått med meg!!

Men du har i allefall fått bevist at du blir gravid på denne måten, da!

Du? Fikk du med deg det innlegget om at jeg gjerne kan tenke meg og donere egg til deg om det ikke klaffer denne gangen?

(NOE DET SELVFØLGELIG GJØR!!!!)

Det må da være en måte å gjøre slikt på? avtale med Ciconia at du feks ønsker egg jeg donerer eller noe?

Synes du dette er teit??

Har blitt gravid på 3 av 5 innsettinger men mistet rundt samme tiden hver gang. Denne gangen går jeg på blodfortynnende for å se om det kan hjelpe, selv om de ikke fant noe som kunne påvise at det skulle være nødvendig. Tror nok ikke det er så lett å få til den varianten på Ciconia, men takker for tilbudet. Det er jo en veldig nobel tanke, men det er mye som skal stemme også, de prøver jo å se bla. på litt ytre trekk også, selv om jeg ikke synes det er så viktig lengre. Jeg står fortsatt i køen på Ciconia, og etter nyttår blir det tilatt med donorer som ikke er gjennom IVF behandling selv så de gir bort alle eggene. Karsten visste jo selvfølgelig ikke hvor lett det ble å få tak i donorer da. Har også blitt lovet ny donor i Finland om det ikke skulle klaffe nå, men der vil det nok ta litt lengre tid siden det ved nyttår trer ny lov i kraft om at donorer ikke kan være anonyme lengre. Håper virkelig jeg slipper å tenke på noen ny donor da, begynner å bli så sliten av hele greia!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...