Gå til innhold

Hva med ultralyden?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg i uke 13, er så spent på når jeg skal få komme til ultralyd...

Når fikk dere inkallelsen? har termin 29/5... gleder meg sånn...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..jeg har termin 22mai og fikk inkallelse for noen uker siden..jeg tror din kommer snart=) du kan spørre legen din da..

Skrevet

Legen min hadde glemt å søke for meg!

Vanligvis tar det ikke mange dagene fra 1 legetime til innkallelsen kommer. Etter 3 uker begynte jeg å ane uråd, ringte sykehuset og fikk satt opp time 22 des. Da er jeg akkurat 18 uker (i følge legens termin)

Skrevet

Det er vanlig å bli innkalt til ul melom uke 17 og 19. Da er fosteret i best størrelse og utvikling slik at man kan se at alt er i orden etc. Dersom legen har sendt søknad for deg kommer nok innkallelsen i løpet av kort tid;-)

Skrevet

Hei jeg har også termin 29.mai! Da er du faktisk i uke 14 nå for da er vi 13+2 idag!

Jeg var på første kontroll hos legen allerede i uke 5, og like etter det fikk jeg innkallelse til sykehuset for ordinær UL 19/12 så det gikk veldig fort!

Du kan jo sjekke med legen din om h*n har husket på deg?

Gleder meg også veldig, men det er jo fortsatt lenge til og synes ikke dagene går så fort for tiden!

Skrevet

uff

jeg har termin 27-mai og får ikke komme på ul før 2-januar.

utrolig kjedelig å vente hele jula.

da er jeg jo i uke 20!!!!!

sukk

Skrevet

Det er vandligst med UL rundt uke 18-19 tror jeg... Jeg fikk min da jeg var i uke 19... Tok ikke så lang tid etter at jeg badde valgt det sykehuset jeg ville føde ved...

Skrevet

Jeg har termin 20.mai og fikk innkallelse i slutten av forrige uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...