Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #1 Del Skrevet 21. november 2006 Hvilket navn skal vi velge på gutten vår?? hjelp, vi blir ikke enige;/ Hva forbinder dere med navnene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #2 Del Skrevet 21. november 2006 Jonas er desidert det fineste!!! Daniel kjenner jeg så mange drittonger som heter, og Sander har jeg alltid syntes høres kjempesnålt ut... Jonas derimot er bare veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 21. november 2006 #3 Del Skrevet 21. november 2006 Disse tre navnene er alle enormt populære, Daniel og Sander er kanskje litt på tur ned fra toppen, mens Jonas er på full fart oppover. Jeg har selv et ti-på-topp-navn, og vi var tre med det navnet i klassen, så jeg ville styrt unna, selv om det ikke er noe mål å ha et sært navn som ingen har. men av de tre isolert sett, syns jeg Sander er penest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #4 Del Skrevet 21. november 2006 Synes egentlig JOnas er det fineste, men siden det er så veldig populært og mange som heter no, hadde jeg kanskje valgt et av de andre og da Daniel. Sander synes jeg er et tullenavn som egentlig bare er en forkortelse for Aleksander, som jeg da synes er finere! Sander høres ikke fullstendig ut hvis du skjønner? Så go for Daniel! Tidløst og flott navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. november 2006 #5 Del Skrevet 21. november 2006 Jonas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. november 2006 #6 Del Skrevet 21. november 2006 Jonas får min stemme. Daniel er iflg. statistikken et noe belastet navn for tiden, har tatt over for "værsting"-navnene fra 70-90-tallet. Sander er et halvt navn, en forkortelse for Aleksander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #7 Del Skrevet 21. november 2006 Jonas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2blånisser Skrevet 22. november 2006 #8 Del Skrevet 22. november 2006 1. Sander (men jeg synes Aleksander er finere) 2. Jonas (men er utrolig mange som heter d nå. Synes personlig at Jonathan er finere.) 3. Daniel har jeg alltid syntes er et for feminint navn til en gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #9 Del Skrevet 22. november 2006 Sander eller Jonas!!! Kjempefine navn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2006 #10 Del Skrevet 23. november 2006 Daniel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #11 Del Skrevet 25. november 2006 De er jo sååå vanlige disse navna...med de er fine altså.. jonas i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 26. november 2006 #12 Del Skrevet 26. november 2006 Hunden til min samboer heter Jonas, synes det er grusomt på et barn... Både Sander og Daniel er veldig fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. november 2006 #13 Del Skrevet 26. november 2006 1 Sander 2 Daniel 3 Jonas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
augustjanuar Skrevet 26. november 2006 #14 Del Skrevet 26. november 2006 daniel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #15 Del Skrevet 26. november 2006 JONAS!!!!!!!!!!!!! SANDER NR 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #16 Del Skrevet 27. november 2006 Jonas!! Er ikke sammenlignbart engang med de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå