Gå til innhold

Flere som fyser konstant???

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg blir gal. Tenker på mat, frukt og godis konstant. Tar meg selv i å snakke om mat også. Da føler jeg meg litt kjerring hehe. Sitter å snakker om hva jeg skal ha til middag flere dager framover *ler* Nei, det er forferdelig å være så fysen. Føles litt ukontrollerbart! Har så lyst til å kjøre bort på butikken og kjøpe masse godt. Nam-nam.........mmmmmmm...........

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7168460-flere-som-fyser-konstant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er IKKE alene... Når kvelden kommer og dagens ekle timer (uvel, kaldsvetter, kvalm) er over, kommer matlysten og snoplysten... (dessverre). Har kronisk svæææææært lyst på fruktjuice og frukt! Og dessverre også lyst på sjokolade og nammenam (men mest på sunne ting). Håper dette gir seg snart! Jeg kan jo ikke spise alt jeg har lyst på hele tiden..

Husker jeg sa til meg selv under fødselen....at hvorfor tygde jeg ikke på isbiter istedenfor alt det godteriet. Jeg fikk nemlig isbiter under fødselen og det var veldig godt. Små runde isbiter. Kanskje vi skal prøve det når lysten melder seg? Vet ikke om det funker, men tror jeg skal prøve.

kjenner godt til problemet... dessverre!!

jeg har sluttet å røyke og det gjør jo ikke akkuratt saken noe bedre.

jeg hadde samme problemet i forrige svangerskap og la da på meg 27 kilo. jeg så ut som en flodhest og fikk store depresjoner etterpå.jeg lovte meg selv at jeg ikke skulle røre sjoholade neste gang...

men nå sitter jeg her da og dytter i meg en snickers...... er det ikke merkelig hvordan du liksom bare skal miste all kontroll over deg selv.....?men jeg må jo ta meg sammen og tenke på hvordan jeg hadde det sist. det er ikke sikket det er like lett å miste alle kiloene igjen......

jeg fyser. men bare på vanlig mat! tror det er min måte å være kvalm på. må ha mat ihvertfall 6 ganger om dagen, men heldigvis har jeg nesten litt mindre lyst på godis enn vanlig. er som regel en stor godtegris, men nå kan jeg ikke spise mye av gangen for da blir jeg uvel. like greit!

Annonse

Åh, jeg kjenner meg så igjen alola. Vi er i akkurat samme båt. Jeg har da født to ganger før. Første gang la jeg på meg 30, andre gang litt mer. Har sliti veldig med det. Ja, deprimerende er det. Er vant til å være slank og vil nå gjerne være det som gravid også. Men så tar jeg meg i å dytte ned et par sjokolader. Akkurat som all styring er borte. Mister kontrollen ja. Jeg var hos homeopat på mandag og han skulle kontrollere matlysten min. Det har resultert i at jeg har blitt mer kvalm. Får se om det hjelper :o) Ellers må jeg minne meg selv på at det finnes gulerøtter og isbiter :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...