Gå til innhold

Stolt mamma!


-carina-

Anbefalte innlegg

Var en tur i byen i går, og satt ett par timer på Burger King og skravlet med en kamerat. (For de av dere som ikke har vært der så har Burger King store vinduer ut mot en travel passasje). Mens jeg satt der hadde jeg jo Karsten på fanget en halvtimes tid, så han fikk titte på det som skjedde der ute. Hele fem voksne (fire damer og en mann) stoppet opp og smilte og lagde ablegøyer... Jeg syntes jo det var så morsomt at noen vilt fremmede skulle bry seg om gutten min, og litt stolt ble jeg også. Og så her i Norge da (spesielt Oslo) hvor man i hvert fall ikke skal snakke med fremmede... :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi.. det er jo litt koselig med oppmerksomhet også da :)

Har vært på noen visninger med Tiril vi og gjett om vi får mye oppmerksomhet da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid koselig når slikt skjer, man blir så stolte selv da:-) Er mest gamle damer som stopper og prater med Sofie, de er så koselige, får nesten ikke dratt videre..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er i sitt ess nå og noen måneder framover disse julibarna! Gla-gutten vår har virkelig draget på damene, lett å få øyekontakt med og så snur han se litt sjenert bort før han ser tilbake igjen. Kjempesøt! Ikke rart de får oppmerksomhet, og det er godt å føle seg stolt over barna sine!

 

Men plutselig er det ikke så gøy med fremmede lenger (7-8 mnd-alderen), og det kan bli skikkelig flaut når babyen snur seg bort og storskriker når en fremmed dame prøver å få kontakt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kommer vel "dårligere" tider...

Så vi får nyte sjarmørene våre så godt vi kan nå!

 

Har aldri noen sinne pratet så mye med fremmede mennesker som det jeg gjør nå, altså! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...