lanuel Skrevet 21. november 2006 #1 Del Skrevet 21. november 2006 Har Maya og Jenny, hva skal nr. tre hete? (jente igjen). To stavelser, og helst noe med M eller N i.. Forslag takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #2 Del Skrevet 21. november 2006 Nadja Nora Nina Malin Mina Mari Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 21. november 2006 #3 Del Skrevet 21. november 2006 Det første jeg tenkte på var Mina, men så kom jeg på at når to av jentene (Maya og Mina) har samme forbokstav, så kommer du ihvertfall til å gå i surr, så da må jeg gå i tenkeboksen igjen. Anja, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 21. november 2006 #4 Del Skrevet 21. november 2006 Et litt lengre opphold i tenkeboksen resulterte i Naomi. Maya, Jenny og Naomi Hva syns du om forslagene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #5 Del Skrevet 21. november 2006 Maya, Jenny og Laura Maya, Jenny og Maren Maya, Jenny og Nora. Maya, Jenny og Frøya! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #6 Del Skrevet 21. november 2006 Litt kult med Maya, Jenny og Frøya - for da fikk alle ulik forbokstav men bokstaven Y i navnet! Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 21. november 2006 #7 Del Skrevet 21. november 2006 Lilly eller Elly tenkte jeg da jeg så overskriften, men så er det jo verken n eller m i de navnene... Milly Molly Mona Anna Nanna Ninni Sanna/Sanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #8 Del Skrevet 21. november 2006 Anna, Lina eller Nora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #9 Del Skrevet 21. november 2006 Den Y-en var det første jeg tenkte måtte gå igjen! Freya Ylva Dagny Sylvia Lydia My Fanny Frey Leikny Evy Veslemøy Øyunn Gyrid Møyfrid Tyra Brainstorm en tirsdag formiddag Selv likte jeg best: Veslemøy Evy Dagny Tyra ..sammen med Maya og Jenny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #10 Del Skrevet 21. november 2006 Maya, Jenny og Fanny ble kanskje litt for likt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. november 2006 #11 Del Skrevet 21. november 2006 Oliva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #12 Del Skrevet 21. november 2006 Maya, Jenny og Frøya Maya, Jenny og Lydia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #13 Del Skrevet 21. november 2006 Maya,Jenny og Hennie/Henny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhizopus Skrevet 3. desember 2006 #14 Del Skrevet 3. desember 2006 Maya, Jenny og Sara Det var det første jeg tenkte når jeg så overskriften, men har jo hverken M eller N i seg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2blånisser Skrevet 4. desember 2006 #15 Del Skrevet 4. desember 2006 Nora er fint til Maya og Jenny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå