NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Hei! Jeg er i uke 23+4 i følge ul termin, men i uke 26+1 i følge menstermin (noe jeg trur stemmer best.. For med den nye ul terminen så må jeg ha testa positivt bare 4 dager etter unnfangelsen, noe jeg tror/trodde var umulig! Hehe så vet ikke helt hvem jeg skal tro på..) Men tilbake til spm. Jeg har kjent en del liv på morgenen/kvelden, men syns det er en del mindre liv nå... Ikke ofte jeg kjenner midt på dagen.. Veit at dette er veldig individuelt. Men burde jeg ikke kjenne mer liv når jeg er kommet så langt? Eller har jeg kanskje bare et stille barn i magen? Hm.. Kjenner a noe liv hver dag.. Håper på svar..=)
Faylinn Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Jeg er 22+2 og har kjent spark hver dag siden 16+4. Min baby har veldige aktive dager, dager hvor sparkene tar helt pusten fra meg, og rolige dager med lite spark. Søndag var en sånn aktiv dag med masse harde spark på slutten av dagen, mens i går kjente jeg han nesten ikke. Så tenkte jeg på at søndag må jeg har fått i meg ca 200g sjokolade, og han reagerer alltid på sukker, mens i går drakk jeg bare en kopp kakao på kvelden. Jeg tror at det jeg spiser har noe å si for hvor aktiv babyen er, men i tillegge er det jo slik at noen ganger så ligger de med ryggen ut f.eks og da kjenner du ingenting. Dessuten får babyen fast søvnmønster på denne tiden, kanskje din sover på dagen? Ikke uvanlig at de bysses i søvn når vi rører på oss og våkner når vi legger oss ned eller slapper av. Luringene!
småen og smulan Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Kjenner igjen den følelsen du beskriver. Jeg er 26+0 på vei og lillemann i magen lever et bedagelig liv:-) Noen dager er det kraftige spark, men stort sett er han ganske rolig. Ble litt engstelig en liten stund da han to helger på rad knapt ga lyd fra seg, men begge søndagene var han i gang igjen. Det er nok som du sier, veldig individuelt. Så lenge alt er bra når du er på kontroll tror jeg ikke du skal bekymre deg. Du får tenke som meg: Kanskje barnet blir rolig når det kommer ut òg:-) hi hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå