Gå til innhold

Jeg vil høre til her snart!

Gjest

Anbefalte innlegg

Har nylig mistet mitt etterlengtede barn i en MA midt i svangerskapet.

Prøver å se framover.

Har aldri før sett sånn fram til å skulle få mens, for etter det har vi lyst til å prøve igjen.

Skapet er full av eggløsningstester noe jeg ikke ante hva var for en stund siden.

Legen har sagt jeg vil få ekstra oppfølging ved ny graviditet.

Er det noen som har opplevdt slik ekstra oppfølging?Det betyr kanskje flere og tidligere ultralydundersøkelser?

Fortsetter under...

Hei alfabeta!

Trist og høre om ditt tap!

Hadde selv MA i 16 uke i august, en SA i uke 17 for tre år siden, så vet litt om hvordan en senabort er.

Jeg har også fått beskjed om et jeg vil få ekstra oppfølging i et evt. neste svangerskap. Har blitt lovet hyppige UL ( hver uke), samt crinone og albyl-e, uavhengig av medisinske funn etter den siste MA.

Har ikke begynt prøvingen selv enda. Diskuterer fortsatt med mannen om vi tør prøve igjen.... Jeg håper jeg får han med meg- er ganske desperat selv! ( Har to flott unger, men mistet i uke 6,10 og 12 også)

Det jeg iallefall har lært av mine tap, er at vi ikke må være redde for å kreve oppfølging av legene ved nye svangerskap. Spør, grav og krev hjelp - det er ingen andre som gjør det for oss - vi må stå på selv!!!

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...