Gå til innhold

for en drøm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

drømte at jeg fødte en jente på rundt året... hun hadde fire tenner, kunne stå selv og kunne prate litt. ble så skuffa, for ønsket meg jo en liten baby...

flere som har mye syke drømmer for tiden? drømmer helt utrolig merkelig for tiden. hadde bla en lang drøm om billy idol (av alle ting...) en natt. kan ikke huske sist jeg hørte noe om han, så skjønner ikke hvor jeg fikk det fra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I slutten av uke 9 var jeg på ultralyd og så det lille knøttet på 3 cm. Noen netter senere drømte jeg at jeg fødte ei jente på 3 cm. Hun så ut som en fyrstikkmann. Kjempeekkelt! Jeg mista henne overalt og oppbevarte henne inne i en liten tommel fra en vott. Mora mi var den eneste som klarte å kle på henne og vi prøvde å blåse på henne for å holde henne varm. Det ekleste av alt var egentlig at hun snakket som en voksen person og hadde store blå øyne på siden av hodet. UGH!

Kanskje vi er midt i en periode her nå? Jeg har termin dagen før deg. :)

Skrevet

hehe billy idol faktisk ;)

nei har ikke noen sære drømmer enda jeg...

hehee..

Skrevet

Jeg har hatt sære drømmer i mange uker nå. Syns det er like spennende å gå å legge meg hver natt jeg:) Men jeg drømmer ofte rart til vanlig også, men nå tar det skikkelig av. Gøy!

I natt måtte jeg og samboern flytte inn i en liten leilighet som lå under et kumlokk i hagen til søstra mi, og der var det bare en meter under taket og det var masse spøkelser der. Dessuten kunne vi bare vaske der ved å bruke spruteflasker med en spesiell form for solo som også kunne brukes som såpe. Det var noe om at jeg måtte til tannlegen også, for søstra mi hadde fått hull i tenna og ville ikke gå selv, da var det bedre å sende meg, siden jeg var gravid og da kunne de ikke ta røntgen eller sette bedøvelse så da trengte vi ikke gjøre noe... hehe:)

Skrevet

godt det ikke bare er jeg som har blitt en raring i drømme;) morsomme ting dere har drømt da, sitter her og humrer for meg selv:) ser for meg den lille ungen i tommelen til votten. hehe

Skrevet

Jeg har hatt et par drømmer om ekser. Måtte liksom sjekke ut at ikke det var noe mer "å hente" der.... Men ingenfare, ingen av dem var særlig interessert i meg i drømmen!

Regner med jeg drømmer slikt for å forsikre meg om at jeg har valgt rett mann. Og det har jeg jo!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...