Courtney Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Hva skal dere kjøpe til barna til jul? Jeg har en på tre og en på ett og et halvt. Har hittil kjøpt en bok til hver av dem, men skal kjøpe noe mer også.
anonymusmamma Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 I år har vi kjøpt malte barnemøbler til vesla. Et bord, en stol og en benk. Det var litt dyrt så vi har spleiset med besteforeldre, ca en tusenlapp hver. På stolen er navnet hennes malt samt fødselsdatoen. Regner med at når vi får flere barn så kan vi bestille en stol til til hver av de med deres navn sånn at de står på et fellesrom der alle barna kan bruke det. Motivet blir med ole brum men man kan velge mellom mange ulike motiv. Om du vil se så er linken http://www.annepaalandet.com/
Leola Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Har kjøpt duplo sjørøverskuten til vår 3 åring Andre ting som stod på listen var langrennski, klær fra reflex, joggedress, vintersko, duplo leker og dvd kids.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Jeg har en jente som blir 2 i feb og til jul har vi kjøpt lekekjøkken med ekstra serveringstrallle, "mat" kopper og slikt, og dukkeseng. Pluss småting som bøker og tegnesaker, og littlepeople supplerings leker...
2barns mor Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Til jenta vår som er 2.2 år har vi kjøpt ski (med staver og sko da...), Annabelle vippestol og bilstol samt ei Bula fleecejakke. Blir noen nissegaver i tillegg...
mwp Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Til vår på 3 1/2 har vi tenkt på følgende: playmo sjørøverskute, ski, cd-spiller og lydbok, samsonite barnekoffert. Ikke alt dette selvfølgelig, men har ikke bestemt meg enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå