Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 hei,,er ny her inne,er 12+6 i dag men lurer mange ganger på om det egentlig er noe der inne,,var kjempe dårlig fram til uke 8-9,,men etter det forsvant alt,,er det normalt? når kan man høre hjertelyd,,har så utrolig lyst på en bekreftelse på at det er noe der.
Gjest Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Det er helt normalt at "alt" forsvinner. I mitt første svangerskap hadde jeg ingen tegn før jeg kjente bevegelser der inne (minus hyppig tissig da). Jeg hørte hjertelyden denne gangen da jeg var 13+4. Jordmor var ikke sikker på om hun ville finne den, men babyen lå altså riktig.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Tror du bare kan slappe av :-) Jeg mistet de fleste symptomene tidligere enn deg. Føler meg slett ikke gravid, men har vært på UL å sett en lys levende sprellende baby. Så det trenger ikke tyde på at noe er galt.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 tror det er no der selvom du ikke er dårlig..jeg har vært helt frisk hele tiden..og jeg har to små inni som jeg har sett og hørt lever..jeg hørte hjertelyd hos jm i uke 12..nå er jeg 14+2..
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Sånn tror jeg nesten alle har det før magen og sparkene gjør det hele mer virkelig! ) Jeg var innom legen min og hørte på hjertet forrige fredag, da var jeg 12+3. Hørte tydelig det lille hjertet slo der inne i magen min! Helt fantastisk opplevelse! ) Ring legen din og si du er urolig så får du sikkert sprette innom og høre! Jeg hadde vel ikke mer enn 5 min til rådighet! Men det holdt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå