Gå til innhold

Før og etterbilder av kjønnsleppereduksjoner....Hva er finest????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FØØØØR!

Sexy med lepper! De inviterer jo.

Etter-bildene er jo ikke halvparten så sexye.

Litt som forskjellen på en kvinne og en 12-årig jente. Sistnevnte er kanskje pen og søt, men ALDRI sexy.

Gi meg sexy kjønnslepper. PLEASE!

Skrevet

herregud...tuller dere? de ble jo mye finere etterpå!!!

Skrevet

Hm synes faktisk førbildene her var finest.... Kjønnsleppene på stterbildene var jo så skrukkete, ikke mye fint eller praktisk det. Tanker på oralsex nå jeg da.... Lettere å komme til når man kan brette ut kjønnsleppene enn når de er så små at de egentli bare blir i veien.... Kommer ikke ordentlig til liksom...

Skrevet

Menn eller damer som synes før-bildene/etter-bildene var finest?

Jeg er kvinne, synes stort sett før-bildene var finest (med 1-2 unntak).

Mannen min var ikke i tvil om at før-bildene var finest.

Jeg har mye mindre kjønnslepper enn disse, så jeg føler meg litt fornærmet.

Skrevet

Etter selvsagt! Det ser mest normalt ut. Jeg ble kvalm av å se de før og jeg er kvinne.

Skrevet

De førbildene var jo bare helt grusomme. Syns definitivt etterbildene var myyyyyyyyyyyyyyyyye finere.

Jeg er kvinne.

Skrevet

Før bildene var jo bare tragiske. Forstår godt at de opererte seg. Ble absolutt penere etterpå.

Skrevet

"Fitte er verdens styggeste dyr", pleide en kompis av meg å si, og nå forstår jeg hva han mente:-/

Æsj!!!

Skrevet

Tuller dere?

Er det virkelig noen som syns før-bildene var finest???

ÆSJ! forstår godt at de opererte seg!

Skrevet

Halloooo folkens, det er kanskje en grunn til at de opererte seg??? Ser jo for meg at de før-leppene lett kunne komme i klem mellom penis og vagina... au, au!

Skrevet

dem er jo bretta til side da.. ingen som er slik til vanlig.. kan bli slik jeg å hvis jeg bretter dem skikkelig til side.. synes ikke de etter bildene var noe fine jeg.. det er jo ingenting der.. de før bildene har kunne vært tatt på en annen måte..

Skrevet

Der er jeg enig med deg! De førbildene kunne vært tatt i en mer normalt tilstand.

Ble faktisk litt "lei meg" da jeg kikket på bildene, for de kjønnsleppene er ikke så ulike mine egne, dersom jeg bretter dem til side:-(

Jeg har aldri fått noen klager fra menn, alle som har sett den sier jeg har en deilig f***e, men kanskje jeg burde operere meg jeg også da eller?

Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor noen gidder å operere seg der nede så sant de ikke har fysiske plager med store indre kjønnslepper.

• 2 uker senere...
Skrevet

Enig med anonym over. Det er jo heller ikke slik en elsker ser tingene, så klinisk liksom.

Men var faktisk litt overrasket over hvor store lepper noen hadde. Er temmelig fornøyd med mine etter å ha sett de bildene der. Men vill aldri tatt en operasjon om ikke det var nødvendig og mine var til hinder for meg i hverdagen.

Skrevet

*Oppererte seg hvar et sterkt ord. Det ble gjort med tegne progam på data eller ?

• 2 uker senere...
Skrevet

Æsj, det der ser rett og slett kvalmt ut! Både før å etter bildene syns jeg....

Skrevet

Det kvinnlige kjønnsorgan er bare ekkelt:S

Og verst før.

Jeg er kvinne.

Skrevet

Noen som vet hva et slikt inngrep kan koste?? Ikke at jeg har tenkt på det selv altså:)

Skrevet

Koster 15000 .

Har gjort det, og ble kjempefornøyd:)

Skrevet

Synes etter bildene var finest...

Men hver sin smak da.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...