Gå til innhold

har dere hatt stikkinger i sia,og press i magen???????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mmh, her er du ikke alene.

Det er nok normalt og ubehagelig.Selv blir jeg litt stressa, når det skjer...Så du er nok ikke alene om å være litt på tuppa....

Lykke til !

Pst. Av en eller annen grunn føler jeg at det blir værre hvis magen er litt treg...Men det er visst også normalt har jeg hørt.Mye rart som skjer i disse dager.

Det var det som fikk meg til å ta en test i går, har hatt press i magen i tre dager. Men som jeg skjønner er det helt normalt heldigvis!! Er jo ikke rart man lurer på alt,det er jo en helt utrolig stor omstilling:) Tror ikke det har gått helt opp for meg selv etter to tester....;)

Annonse

Vel, nicket mitt taler vel for seg selv ;-) Uke 12. Det er masse rare ting som foregår i magen når man er gravid, husker da jeg skulle ha førstemann ble jeg vettskremt av knivskarpe smerter i sidene som kom av og til, ringte jordmor og greier og hun kunne berolige meg med at det var helt normalt og "bare" sidebåndene som strakk seg når jeg snudde meg fort til siden eller beveget meg veldig brått. Det kom ikke før mot slutten av 1.trimester da, men uff så redd jeg ble, hehe... Nå tar jeg heller de smertene som et godt tegn på at ting vokser inni der selv om det er plagsomt vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...