Gå til innhold

Desember: dere som har barn som har bursdag på julaften

Anbefalte innlegg

hvordan blir bursdagsfeiringen!!??!?!?!

blir det samme dag - på formiddagen?

eller tar dere å feire det på lille julaften?

vil helst feire på selve bursdagen, men det kunne jo vært greit og koselig og praktisk å fått gjort det på lille julaften... men jeg mener jo at dagen skal feires på Dagen... :-D

hmm vet ikke helt hva vi gjør her.....

hva serverer dere?? sjokoladekake etc..?

Tenker på julegrøten og,den pleier vi jo ha på formiddagen.. men klarer vi kake, grøt, ...... og så en diger porsjon pinnekjøtt litt senere.....?

...

har barnet eldre småsøsken? hvordan forstår de at først har minsten bursdag og såååå er det julaften og du også får pakker da...

Fortsetter under...

min har ikke bursdag på julaften, men rett før. jeg svarer allikevel jeg.

det er viktig å skille mellom bursdag å jul. jeg skal ha selskap uten julekaker å uten julepynt. tror nok det blir viktig for de små etterhvert. jeg har kjøpt sånn blå nervøs fløyel på sengetøylageret å kjempekjekke servietter med tigergutt som passer. skal kun ha vanlige kaker. det er jo bursdag som feires å ikke jul.

lykke til med bursdagsfeiringa da...

kan jo og si at vi skal feire fast siste søndag i advent. viss siste søndag er julaften sså tar vi den før...

Hei :o)

Jenta vår fyller 1 år lille julaften, og vi har tenkt mye på hvordan og når

vi skal feire dagen. For oss er det veldig viktig at hun får sin egen DAG,noe pappa`n ikke har hatt som liten,siden han har bursdag 1.juledag :o(

Det vi har kommet fram til er at vi rigger opp til stor bursdagsfest med familie og venner,og etterhvert barneselskap ALLTID 1-2 uker før

lille julaften,så tar vi en liten feiring på dagen hennes med oss,mamma,pappa og store søsken :o)

Vi har julegrøt med mandel-tradisjon på lille julaften,og det

skal vi fortsette med!!!

Lykke til med de vansklige valgene,å ha en fantastisk førjulstid :o)

Klemz

Her har junior bursdag 29, så det er midt imellom jul og nyttår. Har ikke helt bestemt når vi skal feire, men FEIRING skal det bli!!! Må jo få til en dag som bare er hans : )) Viktig at de som er født midt i julestria må få sin egen dag.

Hei=)

her er 1års dagen på julaften. Vi skal feire jul hos svigermor så vet ik helt hvordan dagen blir.kan tenke meg at det blir risgrøt på formiddagen, og kanskje kake midt på dagen en gang og julemiddag om kvelden... i romjula skal vi ha et selskap med mamma og familien og et med venner, og i nyttårshelga med pappa og familien.

Så det blir mye kakespising.....men skal prøve å organisere litt bedre neste jul.

er bare 25 dager igjen nå....huff så fort tiden går....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...