Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 hvilken vogn er å anbefale,jenta er 7 mnd,ogvogna bør være lett å bære,legge sammen samt lett å trille..er takknemmelig for gode tips..
November mamma :o) Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 jeg ville i hvertfall ha kjøpt meg en vogn hvor ryggen kan legges helt ned. Den lille sover jo sikkert på dagtid enda og da er det lite praktisk å ha en vogn hvor hun ikke kan sove... Sjekk ut Carena sine internett sider. http://194.103.47.10/Brio/Norge/Carena/Reisetriller/?ProdID=37168 Denne reisetrillen har vunnet best i test i forbukerrapporten.
It's all about me Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Carene Easy er lett å bære når den er sammenslått, legges sammen med 1 hånd, og er lett å trille pga lav vekt (9 kg) og bevegelige framhjul. Ryggen kan også legges helt ned og det er stor plass under til ting og tang. Carena er kanskje ikke den beste av alle lignende reisetriller, men sammenlignet med hva den koster er den super. Jeg betalte bare 907,- for min ny, men tror det er vanlig at de koster 1095,-
*Salaten og Lykketrollet* Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Men du skal vite at den ikke er noe god å trille.. I syden er det ofte ujevne veier og grus og sånn og da er det forferdelig å komme seg fremover med den.
It's all about me Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Bruker Carena'n daglig jeg siden jeg synes hovedvogna mi er for stor. Klart det merkes at det ikke er demping på den, men eller er den god til å være en billig trille.
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Jeg kjøpte Troller sin reisetrille da vi skulle til syden med førstemann - tror den kun kostet rundt 600 kr på Rudo Barnevognshuset. Kjøpte også regntrekk og parasoll så totalt kom det på ca 800 kr. Vognen er lett i vekt, lett å legge sammen, svingbare (og låsbare) forhjul, 5-punktssele og kan legges helt ned i ryggen. Vi er kjempefornøyde, og søsteren min lånte vognen til sin datter og var kjempefornøyd hun også. Sønnen min var forresten 11 mnd da vi dro på sydenturen...
hagbart Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 Maclaren Techno XT er suveren spør du meg ! Har full liggestilling, lett å legge sammen, veier lite og er bare kjempegod !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå