Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Har sendt bestemoren til apoteket for å kjøpe saltvannsdråper + sånn der som suger ut snørr. Noe annet vi trenger? Noen hensyn jeg skal ta? Kan vel gå tur. Det snurkler, har litt bal med å spise og snorker. Derfor hun er umulig på kveldene kanskje...? Vil ikke sove, vil ikke bysset, vil ikke ligge alene...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Og forresten skal jeg bare la henne sove? Pleier å våkne kl.8, men nå sover hun enda...
Gjest Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 kan bare gå tur så lenge hun ligger lunt og ikke blir kald. Lahenne sove,søvn er beste medisin....
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 La henne sove du, da jobber de med sykdommen. Er nok derfor hun er urolig ja, er litt slitsomt når de små blir syke. Vet ikke om du ammer el gir flaske men pass på at hun får nok væske. Om du ammer så holder det. Pass på temperaturen om hun virker varm ,ellers så er det nok bare å vente det ut om hun iikke virker ekstra syk eller blir værre, da hadde jeg kontaktet lege.
Babykilo Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 La henne sove, hun har sikkert ikke hatt så god søvn pga forkjølelsen. Du trenger nok ikke noe mer stæsj, men god tålmodighet. :-) Det er noe dritt, men går jo over om noen dager. Vi har hatt to omganger... Du kan gå tur så lenge hun ikke har feber eller har nedsatt almenntilstand.
LivetErEnLek Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Du kan også kjøpe nesespray, rinoxson. Den skal ikke brukes i lengre perioder, men kan være grei å ha om natta dersom hun tetner helt til God bedring til dere.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 Tusen takk...jeg både ammer og gir mme. Men de siste dagene vil hun nesten ikke ha mat og skriker når vi prøver å mate henne. Spesielt med puppen...
WP-TLogPeanut Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 Få moren din til å ta med seg en pakke paracet og Kjekt å ha i tilfelle forkjølelsen bringer feber med seg! God bedring til lillejenta...
Gjest Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 Ett tips til apotekturen er nesedråper, kjekt å ha i bakhånd. Det kan også være lurt å bygge opp under sengen slik at hodet kommer høyt opp. HS sa til meg at det var lurt å bygge opp MYE, men ikke så mye at han skled nedover i senga;) Dette er med å forebygger ørebetennelse! Tror kanskje det hjelper pustingen også. Guffen var også forkjøla rundt den alderen. Ikke mye soving på noen uker da nei.. Mener å huske at jeg trilla på tur - frisk luft er bra:) Ellers renset jeg nesen hans med saltvann og nesesug før han spiste - hjalp han noe i hvertfall. ..og ja, jeg hadde latt henne sove. Tror kroppen får bedre ro til å bekjempe bassillene da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå