Mammaogdu Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Hei hei, har en liten gutt på 9 mnd. Hva slags bilstol er å anbefale når vi ikke har bil med izofix-system? Synes alle de anbefalte setene festes med izofix jeg..... Kan dere hjelpe meg litt?
nasse@nøff Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 BeSafe setene er uten isofix og best i test mange steder. vi er kjempe fornøyd med vårt sete.
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 acta graco cosmic,er kjempefornøyd. Det har ikke komt så bra ut på de norske testene men var best i test i sverige og finland sine store kollisjonstester...er hvertfall fornøyd:) stabilt og godt sete.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 recaro har jo noen ganske brae..
Luca Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 HTS BeSafe Izi Combi anbefales. Izi-setet er kommet best ut i test flere ganger, og barnet sitter fint.
Raffna Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Vi kjøpte BeSafe Izi Combi, best i test og superfornøyd! Han sitter som en prins!
mammmamia ** Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 HTS Izi Kid/Combi eller Akta Graco Cosmic ville jeg gått for. Supre seter fra 9 mnd alder..! :-) Bare husk å velge bakovervendt, og gå for et kjent merke og en stol som sitter bra i DIN bil, så er du sikker på at ungen din sitter trygt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå