selfangerkjerringa Skrevet 21. november 2006 #52 Skrevet 21. november 2006 hm... tror jeg skal prøve å få tak i en av de andre jordmødrene istedet jeg. For å være helt sikker. Flere uker uten orgasmer høres litt for fjernt ut for meg... men uansett - samleie er vel neppe særlig smart, siden orgasme kombinert med sæd nok kan gjøre at ting modnes kjappere enn det skal og bør i mitt tilfelle.
Hanne og jentungen Skrevet 21. november 2006 #53 Skrevet 21. november 2006 Enig der, samleie må nok du holde deg unna, mens her i huset er det fritt frem:) Alt som kan modne prøves, hehe:)
selfangerkjerringa Skrevet 21. november 2006 #54 Skrevet 21. november 2006 1D: det er jo fakta at sæd inneholder stoffer som KAN modne livmorhals ytterligere hvis den er moden fra før. Hvis en ikke er moden, er det bare å pule ivei så vidt jeg vet Hanne: fullstendig enig: det er så utrolig lett å bli forvirra, og det at man får så motstridende råd og beskjeder gjør det ikke særlig mye bedre...
Hanne og jentungen Skrevet 21. november 2006 #55 Skrevet 21. november 2006 Kan være greit med en ny mening ja. Så lenge uten orgasme, pluss perioden etter fødselen??? Skrekk og gru:)
selfangerkjerringa Skrevet 21. november 2006 #56 Skrevet 21. november 2006 heldigvis har man gjerne andre ting å tenke på rett etter fødsel enn orgasmer hehe... men jeg må innrømme at jeg var ganske på gråten etter å ha pratet med jm idag ja...
Hanne og jentungen Skrevet 21. november 2006 #57 Skrevet 21. november 2006 Det morsomme er disse i 1. trimester som avstår fra sex fordi de er redde for å sette igang fødselen. Noen som ikke har fått med seg det som står i liten skrift?
Hanne og jentungen Skrevet 21. november 2006 #59 Skrevet 21. november 2006 Det med tøybleier forresten; de er bare til hjemmebruk, ute tar vi med oss engangs. Siden vi får dem billig kan vi like gjerne ha dem i hus og teste dem. Har hørt rykter om at det ikke er så mye styr som folk tror, de er tross alt modernisert kraftig siden vi var små
*1D* Skrevet 21. november 2006 #60 Skrevet 21. november 2006 *ler så jeg griner* avstå fra sex i 1 tri pga redsel for å starte fødselen.............. jaja. Men å røyke og drikke det kan man mens man venter barn.........
*1D* Skrevet 21. november 2006 #61 Skrevet 21. november 2006 Jeg brukte tøybleier på dattera i 4-5 mnd og syns det var litt pes. MEN nå er hun snart 10 år og jeg hadde fått de bleiene veldig billig (de var allerede da noen år) så jeg regner med at det er en smule lettere nå Og så lenge du har en bøtte med edikkvann stående og rispapir (eller var det silke...husker ikke hva de kalles jeg) i bleien så fester ikke bajsen seg noe særlig og da er det lett som en plett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå