Gå til innhold

Ble strippet på nytt igår...................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble innlagt på føden 06.30. Hadde da hatt rier med 5 min mellomrom en god stund. Som kjent er, driver 3 mann med mye lurerier. - de gå seg utover dagen igjen:(. Jordmor strippet meg før jeg dro hjem, men et godt håp om at det ville skje inatt. Har nå 2 cm åpning, og det er helt modent. Lille tulla vil visst ikke ut alikevel, så her sitter jeg enda å venter......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lille tulla trives godt i magen din hun ;o)))

Hihi... Håper hun kommer ut snart.... Blåser masse fødestøv over deg ,o)

Skrevet

Takk:0). Overskuddet videresendes 10 januar igjen:):):):)

Skrevet

Hei du! Jeg har lett etter deg på sidene for å finne spor etter evt. fødsel. Dette begynner å bli spennende... Her ser vi kanskje forskjellen mellom jenter og gutter - gutter gjør som mamma vil (snille og greie), jenter gjør som de selv vil!

Du må forsøke å fortelle henne at du gjerne vil at hun blir der inne noen dager til, så kommer hun nok ut før du vet ordet av det....Lille, utspekulerte babypike...;-)

Skrevet

Hei Dimoren:0)

Jeg skal få litt å slite med, ja:):):). Skal se at lillegutten din har det mer travelt enn hun luringen min! Kjenner jeg er veldig klar for å få det unnagjort.....Er liksom ikke så behagelig med denne prøvesmakingen:(.

Hvordan er det med deg da? Noen tegn til at det er nært forestående?

Skrevet

I helgen trodde jeg at det var noe på gang - da hadde jeg konstante, vonde kynnere. Det har dabbet av i løpet av de siste dagene. Jeg synes godt han kan vente i noen dager, f.eks. til første uken i desember. Da har jeg kanskje fått kjøpt noen julegaver også.... Adventspresangene er i boks, men vi har litt andre prosjekter som jeg gjerne skulle ha sett slutten på - maling av stellerom, montering av ny seng til oss osvosv. Vi er alltid ute i siste liten.

Men det blir nok en ordnings på det uansett.

Jeg er spent på deg fremover. Du må holde oss jevnlig oppdatert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...