Sentralstøvsugeren Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Ble innlagt på føden 06.30. Hadde da hatt rier med 5 min mellomrom en god stund. Som kjent er, driver 3 mann med mye lurerier. - de gå seg utover dagen igjen:(. Jordmor strippet meg før jeg dro hjem, men et godt håp om at det ville skje inatt. Har nå 2 cm åpning, og det er helt modent. Lille tulla vil visst ikke ut alikevel, så her sitter jeg enda å venter......
Gjest Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Lille tulla trives godt i magen din hun ;o))) Hihi... Håper hun kommer ut snart.... Blåser masse fødestøv over deg ,o)
Sentralstøvsugeren Skrevet 21. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2006 Takk:0). Overskuddet videresendes 10 januar igjen:):)
dimoren Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Hei du! Jeg har lett etter deg på sidene for å finne spor etter evt. fødsel. Dette begynner å bli spennende... Her ser vi kanskje forskjellen mellom jenter og gutter - gutter gjør som mamma vil (snille og greie), jenter gjør som de selv vil! Du må forsøke å fortelle henne at du gjerne vil at hun blir der inne noen dager til, så kommer hun nok ut før du vet ordet av det....Lille, utspekulerte babypike...;-)
Sentralstøvsugeren Skrevet 21. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2006 Hei Dimoren:0) Jeg skal få litt å slite med, ja:):). Skal se at lillegutten din har det mer travelt enn hun luringen min! Kjenner jeg er veldig klar for å få det unnagjort.....Er liksom ikke så behagelig med denne prøvesmakingen:(. Hvordan er det med deg da? Noen tegn til at det er nært forestående?
dimoren Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 I helgen trodde jeg at det var noe på gang - da hadde jeg konstante, vonde kynnere. Det har dabbet av i løpet av de siste dagene. Jeg synes godt han kan vente i noen dager, f.eks. til første uken i desember. Da har jeg kanskje fått kjøpt noen julegaver også.... Adventspresangene er i boks, men vi har litt andre prosjekter som jeg gjerne skulle ha sett slutten på - maling av stellerom, montering av ny seng til oss osvosv. Vi er alltid ute i siste liten. Men det blir nok en ordnings på det uansett. Jeg er spent på deg fremover. Du må holde oss jevnlig oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå