Gå til innhold

Ang FFcharts

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

På "stats"-linja så har jeg en rød firkant den dagen jeg forventer mensen igjen. På ruta etter det så står det et 5-tall - hva betyr det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Yaddaline.

Kan du legge link til ff'n din her, så kan jeg se på den. Hvor i syklusen er du nå? Har du hatt EL til "riktig" tid eller forsinket?

Klem fra..

Skrevet

Hei på deg - kjekt å se at du vl svare!

http://www.fertilityfriend.com/home/15ab65

men det viser bare på min egen side, ikke på den "offentlige". Jeg er i 4pp nå, så kanskje det betyr at jeg går inn i 5pp? Jeg er 4dpo i dag, og har ikm den 30/11. I følge FF har jeg hatt EL til riktig tid (dag 18), men ELtestene begynte å være positive 1 dag tidligere denne mnd (og ble også negative igjen tilsvarende tidligere), men siden jeg hadde feber rett rundt/før EL så ble det litt vanskeligere å se evt dipp/dipp-stigning...

Skrevet

jeg dytter jeg, hvis du er her nå :o)

Skrevet

Da kan jeg dessverre ikke si noe mer. Men som du selv sier kanskje det betyr at du går inn i din 5. temp-periode.

Jeg fikk på forrige syklus opp tallene 5,4,3,2,1 i dagene før FF mente jeg hadde IKM-testedag. Kan det være noe sånt?

Jeg har hatt lutealfaser fra 10-14 dager. Kan tallet 5 bety at det er 5 dager forskjell på din lutealfase også?

Håper du finner ut av dette og at noen andre som har opplevd det samme kan svare deg..

Krysser ihvertfall fingrene for deg...

Klem fra...

Skrevet

Hei lioevr.

Skjønte ikke helt innlegget ditt her, men jeg ser at dere begge er på dag 5 etter EL idag. Selv har ikke ff satt noen el på meg, så jeg kan ikke sammenligne mine charts..

Men som Yaddaline skriver, så sier hun at på linjen "stats" er det en rød firkant på IKM dagen, og ett 5 tall etter det. Altså ikke 5dpo som jeg forstår av deg at du sier det er...

Kanskje jeg som er litt trang i nøtta idag??

Klem fra...

Skrevet

det er sikkert jeg som er trang i nøtta. he he

så ikke noen usedvanlige ting med charten til yaddaline skjønner du.

var derfor jeg måtte gå utifra at det 5 tallet det var snakk om hadde med dpo å gjøre :)

Skrevet

Tusen takk for svar begge to!! Jeg tror det er mest sannsynlig som scubagirl sier at det kanskje er 5 dager til jeg kan teste. Pregnancymonitoren sier at den ikke har nok å sammenlikne med til at den kan si ifra når jeg er "late" med mensen, og at den derfor vil man skal vente minst 16 dager over ikm med å teste, og da faller det riktig ut :o)

Litt glupere dag for dag.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...