Gå til innhold

Når tid byttet dere til bilsete nr 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elias fyller tre år i januar, og nå er setet hans for lite. Det vil si, selene starter omtrent bak ved skulderbladene hans...hvilket type sete anbefaler dere? Han veier nå ca 16 kg.

Klem,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Maxi Cosi Rodi XP skal visst være ganske bra, jeg har kjøpt det til jenta mi, men har ikke brukt det så mye enda. Det har visst kommet bra ut i tester og sånt. Det er sånt sete man bruker bilens seler på.

Jeg synes iaf det virker veldig fint. :)

Lykke til :-)

Skrevet

Skriver under på den, Vi har det og er kjempefprnøyd

Skrevet

Vesla hadde vokst ut av bilsete nr 2 da hun var 15 mndr.. 9-18kg så kjørte ikke bil med henne på 3 mndr

Da hun var 18 mndr kjøpte vi et besafe123.. med 3.punktssele.. dette passet oss utmerket.. Jeg kjøpte selv ingen bil før hun var 3 år.. så dette passet godt for de få turene vi hadde. (setet krever at barnet veier 15 kg, noe hun gjorde på det tidspunktet.)

Skrevet

Vi er fortsatt påsete nr.2 vi -det kan hun ha til hun er 5år/20kg, så det er lenge til vi må bytte ut.

Skrevet

Har Acta Graco som nr to sete. Passer fint enda, han bruker str 98 i bukser og 104 i gensre, så han er lang.

Skrevet

Jenta vår er 2.2 år og 11 kilo. Så vi bruker sete nr. 2 enda, BeSafe med 5.punkts sele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...