Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Gutten min er 3mnd,og jeg sliter med pumping.er det ok at han får mme når jeg ikke er hjemme,sikkert teit men tenk om han liker det bedre enn mm(( og ikke vil ta puppen etterpå.ubegrunnet frykt eller???
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Det er en mye mer reell frykt at han ikke liker mme og blir sint og fornærmet helt til mamma kommer tilbake igjen, så hold deg i nærheten til du vet han får i seg mat
Babykilo Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Jeg slet lenge med dårlig samvittighet pga dette og kunne aldri dra noe sted, for gutten spiste hver annen time døgnet rundt. Men så klarte jeg rett og slett å overkomme det og av og til en sjelden gang har han fått mme hvis pappa har dratt ut med han, eller jeg tatt en liten tur ut. Tror det er viktig for deg å komme deg ut, jeg. Bare gjør det, du ser fort om han liker det eller ikke. Verdt et forsøk.
Stratos med 3 barn Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Min tar mme erstatning om jeg er borte og ikke har pumpa meg - no problem for vår del i hvertfall )
mamo82 *2 jenter* Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Jenta mi får mme når jeg er på jobb i 3-4 timer etpar dager i uka. Som regel går det bra, men hun er bestandig veldig ivrig når puppen og meg kommer hjem igjen.. tror nok ikke det er noen fare for at han skal foretrekke mme! Sjangsen er nok større for at han IKKE vil ha mme, og blir hysterisk når han ikke får pupp.. det har skjedd her etpar ganger.. da har far fortvilet troppet opp på jobben hos meg for å få det stilt... ;o)
Gjest Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 Gutten min liker godt mme, har aldri hatt noe problem med å gi han det fra flaske. Det eneste er at jeg lurte litt på en stund om han heller ville ha flasken enn pupp, fordi det er mye lettere å få melken ut av flasken. Men det gikk over ganske fort, han elsker å ligge ved puppen :-) Vi har hatt noen til å passe han et par ganger nå, og det har gått kjempefint på mme. Det virker som han er veldig glad i det, blir så blid og fornøyd. Blir nok mer mett enn med min mm...snufs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå