Line&ina 21.11.06 Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 mellom hver ri før man kontakter føden?
Happy-32 Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Flere som er våken midt på natta og lurer på det samme?! :-) Har født et barn før, da startet det med vannavgang. Nå har jeg hatt sterke menssmerter (rier) i et par timer, og er usikker på om når jeg skal ringe føden. Er jo andregangsfødende, så kan gå fortere denne gangen. Hadde litt blod på papiret på do i sted. Håper virkelig ikk dette er noen falsk alarm, er 9 dager på overtid og veldig klar for å føde. Enn du? Lykke til :-)
lucky_mom Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Hei dere! Jeg sitter også og teller rier! Våknet kl 3 av vonde "kynnere". Har hatt dem med 3-5 minutter imellom siden da. Men varer ikke så lenge... Jeg har hatt en del maserier de siste ukene, men de har alltid gitt seg når jeg har stått opp og gått litt rundt. Det gjorde de ikke nå. Så nå sitter jeg her og lurer på om det er "the real thing" denne gang... Dette blir min tredje fødsel. De to første begynte også med rier på natten, så var babyen ute neste formiddag. Krysser fingrene for oss! Nå skal jeg straks gå og ta en varm dusj for å se om ting roer seg da.
Line&ina 21.11.06 Skrevet 21. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2006 Bra det er flere her:) Har også hatt rier i et par timer, våknet av at jeg hadde det. Nå tror jeg de kommer ca hvert 10. min. Jeg har også født en gang før,startet på samme måte da, men husker ikke når tid jeg kontaktet føden.. Er 12 dager over termin. Håper så inderlig at riene fortsetter nå, er så lei av å vente! Lykke til du også
Happy-32 Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Skikkelig spennende dette her.. Mest sannsynlig blir vi alle tre mamma i dag, 21. nov. Håper det for oss alle. Merkelig at man husker så dårlig fra forrige gang man fødte. Blir like usikker denne gangen. Jeg har laget meg to deilige ostesmørbrød nå, nam nam. Ble sulten av å sitte opp og dessuten trenger jeg krefter hvis jeg skal føde i dag. he he.. Krysser fingre for oss.
Line&ina 21.11.06 Skrevet 21. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2006 Ja dette er spennende.Klarer så vidt å stå på beina under riene nå. Ringte føden og skulle komme om det ble kortere mellomrom. Har ikke så lang vei da heldigvis. Godt å tenke på at det er flere som har det vondt,at man ikke er alene om det.. Har også begynt å spise litt mat nå, det har jeg iallfall bestemt meg for denne gangen at jeg må få i meg mat. Sist gang hadde jeg ikke spist og da var jeg fullstendig tappa for energi bare etter noen få timer. Håper vi blir mammaer i dag ja!
lucky_mom Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 Da har jeg tatt en lang varm dusj. Hadde ikke noe særlig med rier mens jeg stod der, men de kom straks tilbake etterpå... Nå skal jeg prøve å gå og legge meg og hvile litt før det braker løs med morgenstell og levering på skole og i barnehage. Hmmm - lurer på om jeg skal sende mannen på jobben idag...? Han har 20 minutter å kjøre i motsatt retning av sykehuset, og det er 30 minutter å kjøre til sykehuset her hjemmefra. Hva gjør dere? Jeg har time hos jordmor kl 13 idag. Om jeg fortsatt er hjemme til da, så er det jo veldig fint å få bekreftet om det er noe "ordentlig" på gang eller ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå