Gå til innhold

Titter du på meg og imorgen da Twig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jada, er nok en utearbeider han! Er snekker! Har en forferdelig jobb nå, men fått ett annet tilbud en annen kant av landet! Men lurer på om vi skal ha is i magen å håpe at det dukker opp noe her..Trives vettu =) Hehe

3barn ja..Var det jeg regnet med! Jeg ønsker meg det, men ikke gubben... Får du noe tidsperspektiv på det?

Takker ;)

Annonse

Hihi, så vittig! Er nettopp da vi kunne tenke oss en til! Har nemlig to tette nå, og kunne tenkt oss en liten "pause".

Da satser vi på at det dukker opp jobb her da!

Takk skal du ha (for at du brukte litt energi på en medborging ;p)

Litt...?! Ehe, det er bare forbokstaven!

Han har ikke bodd sammen med meg nå i hele helga... Skal ha en snakk nå, derfor jeg lurer på hva du så ang siste barnet.. Om han er verdt å satse videre på liksom!

Annonse

Jepp, 100% rett...

Men nå har det vært sånn et par ganger før også der han har lovet bedring.. men så kommer han tilbake i samme tralten igjen.. Derfor jeg er så sinnsykt usikker! (Derfor jeg spurte om du så han som barnefar til den evnt neste ungen jeg skal ha =)

Jepp, er vel det jeg egentlig også har kommet frem til Han sover hjemme inatt da.. I stua! Legger meg jeg nå da! Ha ei god natt... og kos deg i regnet imorra.. Øspøser her...

Veeel, ble da ingen prat igår... Men han overnattet i hvert fall hjemme! Morro å ligge ved siden av mannen sin i dobbelt sengen.. Med 1,5meter imellom oss.. *blæh*

Men han skulle ikke jobbe så mye overtid idag, og heller komme hjem i rimelig tid! Så får vi ta den snakken når eldstemann på 1,5år har lagt seg! Ikke morro å ta det når han er våken! Han har mye mareritt for tida, og jeg har på følelsen av at han kan "kjenne" den anspente tonen mellom meg og faren.. At det er defor han våkner så ofte! Roper bare på mamma og pappa.. Ekkelt!

Vi får håpe det løser seg..

Åssen er det å være 26 da? ;p

Da vil jeg bare fortelle deg litt om vår samtale... Det hele endte vel egentlig opp med at han skal finne ut av om han er villig til å prøve å redde ekteskapet, eller om han vil flytte...

Jada...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...