Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 hei lurer på om det er noen som har noen gode kjærringråd å komme med når det gjelder å sette igang fødselen. går her på overtid å tripper og føler meg klar til å prøve ut det meste.. håper på mange svar :-)
Mamma'n til Julian Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Hei...er nå en dag over termin...er også lei av å vente. Har prøvd det mete tror jeg; sex, kanel, trappegåing, rødvin...men til ingen nytte. Fikk akkupunktur hos JM idag....men det virker vel heller ikke med en behandling...nei...blir vel gåen de og vente! Er til å bli gal av
nelle89 Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 hehe, har åsså prøvd alt det der pluss "kruttkaffe" håper han kommer snart.. har hørt at avføringsmidler skal hjelpe, men håller meg unna.. ikke noe som frister, for å si det sånn.. har hørt at "tung" mat skal hjelpe, så kanskje man må prøve det
Mamma'n til Julian Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Sitter liksom bare dagen leng og venter og kjenner etter tegn yil at et skal skje noe...Akkurat nå f.eks stikker det i magen + ryggsmerter...hehe...men blir vel ikke noe inatt heller.
nelle89 Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 hehe, ja samme her! her om dagen gikk jeg tur, å da fikk jeg så vonde kynnere at jeg hadde mest lyst til å sette meg ned.. men med en gang jeg kom meg hjem og fikk satt meg ned, slutta de.. så ble ganske skuffa av og til skulle man nesten tro at han aldri kommer ut
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 noen andre med forslag til ting som kan sette igang fødselen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå