Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lurer bare på om det er noen flere her inne, (som det sikkert er) som skal til med ivf etter jul?

Jeg starter opp etter jul med full pakke,spray og sprøyte:-) Har ett avbrutt forsøk bak meg,så håper det går bedre denne gang.

Kjekt å høre fra dere andre som starter opp etter jul engang:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7166309-ivf-fors%C3%B8k-i-jan-febnoen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper iallefall at vi skal igang omtrent på den tida. Sendte søknaden til Volvat i forrige uke, og det sies jo at de private klinikkene har minimalt med ventetid.

Hadde vært utrolig deilig å komme igang igjen. Hadde et mislykket forsøk på Riksen nå i oktober (kun 1 egg befruktet, og det festet seg ikke). Ventetid har det vært mer enn nok av i denne prossessen...

Håper vi blir flere som kan støtte hverandre og ruge på gullegg sammen!

Hei :o)

Jeg skal i gang med spray i midten av desember om alt går som planlagt. Er satt opp til uttak i uke 4 :o)

Vi har hatt 1 avbrutt forsøk og 4 mislykkede (1SA...)

Nå skal det klaffe ;o)

Trivelig å følges på veien mot det blå krysset :o)

Jeg vil mest sannsynelig i gang i januar/februar. Hvis ikke mensen klusser det til da - var 1.5 uke forsinket nå. Neste mens skal jeg ringe inn......

Godt å vite at det er flere som skal i gang. Jeg har ingen egg på frys så jeg må igjennom hele hormonkuren på nytt.

Hva med dere andre?

Annonse

Jeg fikk nettopp vite at jeg skal starte med spray i januar (1 jan), "infomøte" i uke 3 og uttak i uke 5. Om jeg forsto det riktig, da. Det blir mitt første forsøk og jeg er vettskremt, faktisk. Gulp..

Vi er klar for å starte med ivf forsøk i januar/februar. Hvis cysten min enda er der når jeg skal til gyn den 28.nov. så blir det sannsynligvis operasjon for å fjerne den før vi er helt i gang. Håper at vi senest er i gang i februar.

Vi er jo mange! Flere som skal til St, Olavs i Trondheim for hjelp?

Heisann !

Jeg begynner å spraye nå 29 nov. Over på sprøyter 2 januar.. kontoll 12 januar... så skjer vel ting i uke 3 regner jeg med hvis alt går etter planen.... 1 forsøket vårt ...

Lykke til alle sammen...

veldig spent jeg ivertfall.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...