Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Hun er 8 mnd og lukter hele dagen lang Er sååååå lei av bæsjebleier! 1 gang i timen bæsjer hun... har holdt på sånn i ca 2 mnd nå.. men hyppigere nå i det siste :/ Jeg må ta henne opp ca 2 ganger om natten for å bytte bleie. Hun har vært så innmari sår stakar.. nå er hun bedre og jeg er livredd hun skal bli sår igjen. Blir det mindre bæsjing snart tro??
april 06;) + mai 09* Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 vi fikk beskjed på sykehuset om at større barn ikke skal ha så hyppige bleier, det kan være et tegn på allergi o.l. Kom det etter at dere begynte med fast føde? Jeg ville ha eliminert allergi-ting i maten og se om det hjalp. Så vidt jeg vet er melkeprod (husk også grøter, mme, smør, brød o.l), fisk og egg de vanligste. Ville kontaktet legen om det ikke hjalp.
april 06;) + mai 09* Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 tror forresten jeg ville kontaktet legen uansett jeg, er så lang ventetid på barneklinikker at dersom dere skulle trenge noe utredelse som f.eks allergitesting er det greit å få mølla igjang.
Mauritius:) Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Jenta mi også bæsjer 2-4 ganger om dagen, det er fordi jeg har sluttet å koke vann til henne, hun er snart 9 måneder. Hun elsker å drikke vann, hun kan drikke 200 ml per dag. Hun er ikke sår heldigvis og bæsjer ikke om natten.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Hun kan spise alt det som står på listen din, bortsett fra melkeprodutkter seff... og egg det har jeg ikke gitt henne nei. Men kan ikke se hun plages av magevondt`!? Hmm hun er stort sett blid og fornøyd hele dagenb lang. Har ikke tenkt på å ta kontakt med legen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå