Gå til innhold

Har begynt å spotte RD 8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søren og.. kom hjem nå i kveld og det var noe rosa/brunrødt på papiret..

Føler meg ikke øm i brystene eller noe heller... Vi har ingen på frys og har hatt to private forsøk.. nå må vi prioritere bryllup og huset som vi bygger... Blir kanskje lenge til neste gang..

Har grått i kveld... men kanskje ett har festet seg?

Klamrer oss til halmstrå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

krysser fingrene for at dette går veien... det fortjener du...

mange klemzer fra

Skrevet

Hei Ung voksen!

Da er vi to jeg begynte å spotte på rugedag ti. Dette er ikke morro, men de sier jo at TR må komme som vanlig for at det skal være helt negativt og du har jo to sjanser oxo du. Skal ikke teste før torsdag.

Krysser fingrene for at det går bra for oss begge. Og håper at alle dine og at mitt ene gullegg fester seg og blir her inne i over 8 mnd til

Klem fra

Skrevet

Lykke, lykke til begge to! Skal krysse fingre og tær ! Ikke mist motet! Husk solskinnshistoriene her inne!

Skrevet

Hva om det bare er festeblødning??? Jeg spottet og en spot i truseinnlegget på dag 8...

Krysser fingrene og sender en god porsjon babystøv **********************************************************************************************************************************************************************

klemmer fra

Skrevet

Ja, får inderlig håpe det! Kjenner mensmurringer - og det var ikke noe særlig på papiret i dag... men jeg er engstelig... Uff - Krin - vi må bare håpe at dette går bra!!!

Tenkte å ta en test i morgen, og en på lørdag. (vil ikke ta på fredag når vi gifter oss...)

Får bare håpe at ikke mensen kommer - men har bind på i dag for sikkerhetsskyld....

Søren og.. nå har vi brukt over 60 tusen på dette... tragisk...

Skrevet

Vil bare ønske deg lykke til. Krysser fingrene for at det går bra.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Klem fra-

Skrevet

Ville bare si at jeg tenker på deg!!!!!og xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxALT jeg har for at dette er "feste"blødning.....

jeg trodde mensen skulle komme sist jeg var gravid,symtomene er jo så like at det er ikke morro en gang!!!

Håper det ordner seg!

LYKKE TIL MED BRYLLUP-nyt dagen det er en herlig og flott dag!!!!

*trøste klemmer*

PS!hvordan går det i dag?(tirsdag)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...