Gå til innhold

Juni: flere som sliter med å få gullet til å sove?


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

i kveld var det nesten som at han hadde kolikk igjen...full krig å hyling...fra 21-nå....bært på han i 3 timer...med pause der jeg prøvde å roe han ned i senga...men ikke fan...måtte skru kjøkken vifta på full styrke...oppavskmaskinen på..slå av lyset og vugge han der inne..da slokna han...samme som når han var på det verste kmed kolikken.hva er det som skjer med han????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt litt problemer nå jeg også...men ik så ille som dg stakkars...Mathias sovna ca kl. 18.30 etter 30 min med prating, skrik og hyling...det var jo veldig bra...men så våkna han nå for ca 1,5 t siden og ville IKKE sove igjen...lot han ligge å hylprate litt, gikk opp når han skreik...til slutt nytta ingen ting og jg varmet en flaske...den slukte han...så han var nok sulten stakkars...hmmm...pleier ikke få mat så fort...men men...får håpe han sover litt nå da...det har forsåvidt vært en bra kveld hittil:) men han våkner fortsatt FOR mange ganger i løpet av natta...vi er nede i ca 5-7 ganger i løpet av natta nå, tidligere kunne det være oppe i 15 +!! d r som regel sutten og litt kos som skal til da...greit nok det igrunn...men bare såååå slitsomt med så mange avbrekk i søvnen...

 

kan vel ik klage egentlig da...men...rart med det!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... vi sliter også mye med soving på kveldene... I kveld så la jeg henne like etter 1930, og brukte 30-40 min på å få henne til å sove. Hun lå i senga si hele tiden, men jeg måtte gå inn mange-mange ganger for å putte inn smokken eller bare holde henne i hånda. Og da hun endelig sovnet, sov hun i en time, før hun våknet og var misfornøyd. Ny halvtime med å holde henne i hånda, prøve å gå ut av soverommet, gå inn igjen, putte inn smokken osv. Da roet hun seg faktisk etter at jeg smurte på litt dentinox i munnen hennes, så det kan jo være tenner. Og så skjedde det samme enda en time senere. Og nå nettopp. Og sånn er gjerne kveldene for tiden. Og så sover hun i senga vår, for da sover hun best og det er lettest å roe henne.

Festlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fatter ikke hva det er med dem. blir bedre sier alle...syns ikke det blir bedre...og er dritt lei av alle vanner som har barn som legger seg 19 og sover hele natta..uten mat eller noe..og skal absolutt "låne" min sånn at de kan lære han rutiner. pizz prat! huff..litt amper i dag gitt =) håpløst at han ikke skal sove...vi er også nede i 5-6 ganger pr natt..i stede for hver halvtime. det kommer vel tilbake det også. nytter jo ikke med grøt heller..frustrert...hadde man kunne fått litt hjelp så hadde det kanskje vært lettere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff..ikke lett dette dere.. junior begynner kvelden i sin seng...litt flekkvis da..havner ofte i vår....men går det så ligger han i sin..men havner bestening i vår iløpet av natta...og da blir jeg liggende som en bab\nan evt i fot enden...god natts søvn..hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi...kjenner meg godt igjen der...Mathias havner også ofte i senga vår...vi har en ganske så stor seng så det burde egentlig gå greit, men lillegull snorker så fælt (tett i nesa) og han MÅ ligge tett inntil meg for å sovne og da får jo ik jg sove...herreli for et styr!! gleder meg stort til han sover hele natta...da skal jeg krysse i taket og hele den pakka der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, nei, det var det...

Vi sover forsåvidt godt selv om hun ligger i senga vår, men det er liksom ikke sånn jeg vil ha det. Og nettene er stort sett greie, med at hun bare skal ha mat en gang. Så jeg har lite å klage på etter midnatt, men selve innsovningen er vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da.Ikke kjekt når man sliter med søvnen. Jeg skal ikke klage. Min sover godt. Legger seg mellom 19 og 1930. Da sover han til ca kl 0730. Av og til våkner han gang i løpet av natta. Men sovner igjen gangske fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, mirakel over alle mirakler - i dag sovnet snuppa på ti minutter!! I motsetning til all jobbingen i går og tidligere... 8 min med skriking, fire turer for å sette inn smokken og så ble det stille!

O'glede :)

...håper det gjentar seg i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...