Gå til innhold

Ok, nå er det stopp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha hatt sex i går kveld har jeg hatt verdens verste natt og dag. Ikke sovet et sekund nesten pga MEGA vonde kynnere og smerter i ryggen. Nå først har de blitt noe bedre, men ikke mye. Har aldri hatt så vondt i dette svangerskapet! Takene begynte ca 1 time etter hyrdestunden vår...Samboer ble litt bekymret og spurte: har jeg satt i gang noe nå? :) Må le. I wish, heller det enn å ha så vondt for nothing! Så nå er det ingen sex før babyen er ute det er sikkert! Om han kommer snart kan det kanskje bli julaften sex, hehe. 13 dager til termin dato eller 5 om vår stemmer. Men ser ikke ut til at han har noe hastverk, den rampegutten. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok..tat's it..vi skal ha sex nå...logger meg av nettet

håper det skjer noe snart, bekkeblom! anela og jeg skal hilse på freckles og miio onsdag...så enten kan du være med eller så besøker vi deg i samme slengen..hihi

Skrevet

Men kynnere gjør jo store deler av jobben da! (modning). Så vil jo tro at de smertene ikke var heelt forgjeves :) Eller?

:)

Skrevet

Hehe, men Freckles skal vel hjem i morgen eller onsdag? Må få besøkt Miio ja. :) Maya var så søt!

Lykke til med sexen, hehe. Håper ikke du får så vondt som meg. Jeg gjorde det ikke for å sette i gang noe, men fordi.. vel grunnen til at en har sex vel! ler.

Nattaklem! :)

Skrevet

Håper ikke det adventsnurket;) For det er ikke noe godt altså....

Skrevet

jeg har også hatt veldig vondt i rygg, mage hele natt og i dag etter sex.. så kanskje det er årsaken da.. har ikke tenkt på det før nå... modning må vel være bra!!!???!!

Skrevet

den lille kommer når h*n er klar for det :)

Skrevet

Jepp, kan tenke meg til at sexen har skylda... Om den modningen var verdt smertene? Næh.... Ler.

Skrevet

Jepp, han gjør det. Er vel en av de få her inne som ikke har prøvd alle triksa tror jeg, ler. Føler det sånn i såfall! Han kommer når han kommer! :)

Skrevet

hehe..han kommer når kroppen til mor er klar for det ;)..

vi hadde sex ja..men ikke godt..men har sinnsykt m mensgreier og ryggsmerter..så..auau juippi au jippijea auau

så bra at freckles får komme hjem ;)))

Skrevet

Da blir det sex her i huset i kveld!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...