Gå til innhold

Ble egentlig lei meg jeg nå.....

Anbefalte innlegg

Endelig ble venninna mi gravid igjen... Hun sa at nå må jeg også skynde meg å bli gravid for da kunne vi gå sammen=o)

Likte den tanke gangen...

Fortalte det til sambo...." ja da må hun vente lenge" sa han... Ble ikke lei meg der og da... men kjenner gråten presse på nå...Nå som han har lagt seg og jeg sitter her helt alene...

Har vært så glad siden jeg slutta på pille på onsdag...Men etter den kommentaren så vet jeg ikke lenger....

Huff... Slitsomt dette...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7165526-ble-egentlig-lei-meg-jeg-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og han går heller ikke av pinne... Tror jeg skal grine i morgen og si at jeg har så lyst på baby til... kanskje det hjelper nå... Nå som jeg har en venn som er gravid....

Må prøve....

Æsj.. ja mannfolk....

Uff da....dette er ikke lett.....man må liksom være to om denne babylaginga....Jeg kan trøste deg med at jeg også hadde en mann som var absolutt imot en baby til.....men jeg ga meg ikke, til slutt skjønte han at dette var det jeg virkelig ønsket meg....en liten attpåklatt....men det tok noen mnd. til å overtale han. Lykke til....du får nok vilja di etterhvert :-) Klem....

Jeg hadde en periode i januar med samboern som var sånn.. Bestemte oss for å prøve i januar måned.. Når jeg hadde slutta på pilla, og vi var begge to ganske drita når vi kommer hjem fra fest, sier han mens vi har SEX!!!!!!!! "Jeg tror ikke jeg er klar for å bli pappa jeg nå!" Skal si deg den seansen tok fort slutt.. Jeg grein meg gjennom natta og vi hadde en kjempekrangel dagen etter.. Siden jeg mistrivdes sånn på den gamle jobben ble vi enige om å utsette prøvingen litt til jeg fikk jobb på sykehuset. Etter 2 mnder ble jeg innkalt på sykehuset til intervju og fikk jobb. Samboern og jeg snakket ikke om dette temaet på en stund, og jeg tenkte vel som så at jaja.. Han sier vel når han blir klar.. det tok et halvt år, så sa han plutselig en dag:" Jeg villll haaaaaaaaaaaa barn med deg trine!! NÅÅÅÅÅ!!!" Jeg holdt jo på å dette av stolen..

Gutter er og blir et mysterium. Min samboer måtte forbrede seg litt psykisk tror jeg..

Men den perioden var tøff for meg, for jeg var ikke noe god til å skjule at jeg egentlig var fryktelig skuffa.. Mn nå er jeg overlykkelig! Og er HELT sikker på at du kommer dit om ikke lenge :D

Annonse

Skjønner egentlig ikke hva som er problemet her i huset, for vi har et barn sammen fra før og skulle tro han var litt klar da...

Velvel.. Får bare vente da... Og heller glede meg over at venninna mi skal ha barn...=o)

Ser du har den terminen jeg skulle bli født... Kom den 22 i stedet jeg... Juni altså...hehehehe...

Klem

Var jo min som masa lenge på meg først... Da gikk jeg bare på videregående, så jeg ville jo ikke. Men nå går jeg høyskole, så det passer mye bedre nå. Så da jeg sa at jeg var klar for å lage unge, nei da hadde han det plutselig så travelt neste år da... hahaha. Men det gikk fort over, siden jeg har prøvd noen få måneder nå. Han er like skuffet hver gang det ikke har skjedd noe med meg og magen ;-) Han stakkars tror at det er noe galt med ham... Siden det ikke gikk på første forsøk ;-) hihi...

hei på deg i ikveld igjen, BabyCakes! :)

Skjønner hvordan du har det, da samboer ikke var helt med på babynotene, så var jeg så utrolig skuffa.. Og han sa rett ut at han ikke var klar for det. Og jeg var lei meg og grein og styra, ikke så mye, men nok til at han forstod at dette var viktig for meg..Så plutselig en dag sa han at nå hadde han ombestemt seg.

Håper den dagen kommer for deg også! :))))

Hvordan går det med deg da? Har drukket kakao og sett episode 9 i sesong 3 av Frusrerte Fruer. Spennende!! Snart leggedags nå da..

Akkurat.. Skulle tro han var klar da ja.. Men som sagt... Mannfolk er noen rare dyr altså!!! Hehehe.. Men men

Jasså??? Det blir vel noe slikt på meg også tenker jeg.. Siden jeg er førstegangs og mamma gikk overtid med alle tre tipper jeg at jeg også gjør det. Svigermora mi fødte for tidlig med begge to.. 12 uker for tidlig med søstra til samboern... Og 3 uker for tidlig med samboer..

Joa.. Sitter her da og tenker... Litt sliten hatt lang dag i dag...

Var med venninna mi til legen idag for hun skulle ta en graviditetstest...

Den var så positiv atte... Hehehe....Hadde jo håpet på dette da... Også kan jeg risikrer å ikke bli garvid nå likevel...Menmen....

Jasså...Laster vi ned nå da=o) hehehehehe..... Har liksom dabbet av jeg...

KLem

huff, stakkar.. føler med deg.. det er ikke så lett det der, når man ikke er helt enige. Men syns han kan ta litt hensyn, den kommentaren med at hun kunne vente lenge da var lite fintfølende..

Men så koselig med venninna di :))) Jeg er litt sånn smådeppa sjøl i kveld, sitter her og føler at jeg kommer aldri i verden til å få det til det her. Er skuffa fordi jeg kjenner på meg at det er tr jeg får nå i slutten av uka. Men det går seg til.. :)

hehe, ja, laster ned som bare rakkern! Sesong 2 var litt så som så, men 3 har tatt serien litt opp igjen, syns jeg. :) Liksom greit at det blir en episode i uka, kjøpte ses 1 på dvd i fjor like før eksamen, og det var dumt det, vi var oppe i 4 episoder om dagen! men så klarte vi akkurat å se alle episodene før første i 2. sesong begynte :P

klem! :)

Annonse

Hehehehe... Jeg fikk ses 1 i julegave... Satt da veldig godt i sofaen gjennom hele romjula=o)

Han er litt så ta ta ta ta, og gir lite tilbake, men skal snakke med han...Best for meg å få nå enn midt i den tøffeste delen av utdanninga mi...

JEG SKAL BLI GRAVID NÅ......!!!! hehehehehehe=o)

Så dumt at du kjenner at tanta er på vei da...

Har du mange pp bak deg eller?? Husker ikke om jeg har spurt før eller om du har sagt det..hehehe...

Hehe, det er helt i orden, er i 3pp nå.. Jeg har ikke særlig sterke tr-tegn, men får litt kviser på haka og nestenvondt i ene brystet. Samt forferdelig lyst på sjokolade, og det har jeg gått og sikla etter noen dager nå, gikk så langt at jeg tok ei skje med sånn sjokoladenøttepålegg fra First Price. hadde glemt hvorfor jeg slutta med det som liten, jeg blir bare så kvalm av det.. :P

huff nei, hadde liksom et håp om at det skulle klaffe ganske fort, både fordi jeg har ønsket det lenge, og fordi det hadde vært praktisk i forhold til studier.. om vi ikke har fått det til innen februar / mars, legger vi det på hylla et halvt års tid, sånn at jeg får tid til å gjøre ferdig bacheloren min. litt dumt om jeg må vente ett år på å gjøre ferdig et halvår, liksom.. men får se hva vi blir velsignet med :)

Hehehehehe... Ja da så=o)

Ikke mer nei...Men du skal se at du får en i magen snart..

Men du nå må jeg gå å legge meg er stup trøtt...

Er nok tilbake igjen morgen.. Har ikke noe annet å gjøre...

Natta sov godt...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...