Mamma'n te linnea Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Når sluttet dere å koke flaskene?bruker dere zalo når dere vasker dm før koking?eller hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 vasker i zalo.skyller godt og koker dem. av og til har jeg dem i maskinen.
vikke71 :-) Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Jeg kokte/steriliserte flaskene kun de første månedene. Deretter begynte jeg å vaske dem i oppvaskmaskinen.
Gjest Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Sluttet å koke flaskene når ho var 3 mnd, hadde dei da i oppvaskmaskina. Hender jo at vi koker dei no også, om oppvaskmaskina er tom, og vi har behov for dei. Bruker ikkje zalo, men har lese at enkelte gjer det.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 jeg begynte å ha dem i oppvaskmaskina da tassen var5mndr.. men alt det andre som er med flaska koker jeg, Skyller godt med bittelitt zalo først..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 Sies det ikka at fra barna er 6 uker trenger man ikke å koke? Bare vaske dem grundig med salo og skylle godt med vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå