Gå til innhold

100 % sykemeldt fram til permisjon begynner :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei:)

Går selv på svangesrskapspenger og har gått hjemme siden 20 okt nå!!! Ja enkelte dager går ufattelig sent men, ellers har tiden faktisk gått fort! Trodde jeg kom til å gå på veggene (har jo vert rett før noen ganger), men har gått greit:) Brukt MYE tid på kafe sammen med en venninne som har fødselspermisjon, besøkt foreldrene mine og styrt og stelt litt hjemme :)

Går på svangerskapspenger pga. bekkenløsning og arb.giv. kunne ikke tilrettelegge for meg, i tillegg falt jeg på jobb så det var vel egentlig det som gjorde utslaget til at jeg ikke fikk jobbe lenegr :(

Nyt dagene for tiden er plutslig forbi :)

jeg også er i rekken av 100% sykemeldte. jeg tenker at jeg er heldig som er det i desember, hvor man kan finne på og lage ting og sånt. men så stopper det seg liksom av seg selv. blir kjempe sår og lei meg, for jeg vil ikke ha det sånn!

Hei.

Har svangerskapspenger jeg. Er nå 29 uker på vei og har vært hjemme siden uke 17. Det er først nå at tida begynner å gå fortere.

Har termin 11 februar jeg. Så det blir enda noen uker hjemme.

Tenkte jeg skulle be om det ved neste legebesøk, jeg er ikke flink til å si at jeg er sliten og tilpasse meg deretter.Har hatt aktiv sykemelding den siste tiden, men det ender med at jeg vanker på jobben fordi jeg får dårlig samvittighet...Nei, få meg vekk, det er snart jul:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...