Gjest Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Da er bursdagsfesten over og bursdagsbarnet har sovet som en stein noen timer nå. Knøttet storkoste seg på bursdagen sin ) Tiden suser avgårde. Synes ikke det er lenge siden vi hilste på henne for første gang en tidlig morgen for ett år siden - og nå er vi her på småtroll 1-2 år )
Ranveig R Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Heisann og velkommen etter ) Det var bra feiring ja? Det ER heilt utruleg å tenke at det har gått så fort... Synest liksom det var i går at eg var inne på 0-1 år og leste om dei som var ferdig med permisjonen og eg tenkte at den tida var no heldigvis laaaangt unna for meg )
Gjest Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Ja - det er rart og fint å se hvor stor hun har blitt. Er jo ikke en liten baby lenger ) Feiring gikk veldig bra. Nye leker og mye oppmerksomhet ) En av favorittene var det ene korte hun fikk av oss. Det spilte musikk. Hun hadde det med seg hele kvelden. Åpnet det ofte og danset med til musikken ) Tusen takk for den flotte luen ) Den var kjempefin )
Twig Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 hei hei Gratulerer med 1 år og velkommen etter )
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 ja, tiden den flyyyr... hvor er det blitt av det året vi skulle slappe av og gjøre masse kos!??? velkommen over til oss... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå