♥Spirevipp♥ Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 hehe må le litt, jeg er i min 19. uke og mener jeg har kjent spark noen ganger nå....vil så gjerne kjenne flere, så jeg trykker og klemmer og presser! Føler nesten jeg skviser den lille flat...flere enn meg her som gjør akkurat det samme???
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Hehe, kjenner meg veldig godt igjen. Trykker og klemmer ganske mye selv på magen. Er 21+4 i dag
Jente1980 Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Ja, du er nok ikke den enest nei:) Og det er spesielt gøy når jeg ligger på ryggen, for da kjennes alt så mye bedre... Før jeg leste dette innlegget så svarte jeg på den tråden som heter "spark", og da måtte jeg stoppe opp og "skvise" den lille litt... Hihi... (i håp om å få litt respons!) Er forresten 20+4 på vei:)
**My little Miss drama and I** Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Har samme termin som deg å håper og prøver å kjenne noe ,men ikke noe tegn ennå.. Er det noe spess man kan gjøre?! som å klemme o.l?!? vil så gjerne kjenne liv:-/
♥Spirevipp♥ Skrevet 21. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2006 Ikke som jeg vet! Jeg kjenner det noen ganger veldig godt når jeg ligger på magen, men det er få ganger jeg har kjent det på utsiden! Tror det kan ha noe med hvordan fosteret ligger. Til fredag skal jeg endelig på UL, da har jeg ikke sett noe til min lille spire siden jeg var 7+4 uker....det blir sååååååååå spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå