-carina- Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Heisann! Lenge siden jeg har sett deg her inne... ) Har du lyst til å bli med på juli-treff på onsdag? Vi skal treffes hjemme hos Tiina som bor på Kjelsås... (Tiina var med for første gang sist onsdag, så du blir ikke den eneste "nye" på treff, altså!) ) Velkommen!
Mona og Sine Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Ja det hadde nok ikke vert dumt, føler meg litt usosial egentlig! når er det dere møtes da?
-carina- Skrevet 20. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2006 Vi møtes fra kl 11... Vi har såpass tidlig møtetid for at vi skal rekke å reise hjem igjen før rush-trafikken begynner. Og noen må hente i barnehage, så de også synes det er greit å møtes tidlig... Men noen kommer senere også, med små så er det jo vanskelig å være punktelig bestandig! ) I starten gikk vi litt på kafe, men synes det er mye greiere å møtes hjemme hos hverandre. Så det går litt på rundgang hvor i Oslo vi har disse treffene. Tiina har ei jente på syv uker, men siden det ser ut til at juli-klubben er de eneste som har Oslo-treff har hun blitt med oss. Så vi skal hjem til henne førstkommende onsdag. Koselig om du har lyst til å bli med. Om du går inn på klubb-sidene så finner du linken til treff. Der har Tiina skrevet mail-adressen sin, send henne en liten mail, så får du veibeskrivelse. Du er hjertlig velkommen! De andre jentene som bruker å være med på treff er kjempekoselige!! )
-carina- Skrevet 20. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2006 Vi har vært seks stykker fra starten; Hilde A., Hilde H. (som er på ferie denne uka), Hilde M, Mariann, Aina og meg... Sist var det med tre stykker til, Tiina (som vi skal til på onsdag) og Zizzi (tror hun kaller seg det, hun er nokså opptatt så tror ikke hun kommer) og Tiny (hun bor i Akershus, vet ikke om hun tar turen til Kjelsås)... Er et par juni-mammaer og noen flere juli-mammaer som jeg har invitert med, kanskje de også blir med en dag! ) Vi er fra 21 til 32 år gamle, gifte, samboere... Bor litt rundt omkring i Oslo, jobber alle med forskjellig, men til felles har vi jo alle barn, da. Men vi trives godt i lag, jeg synes i alle fall at det er veldig koselige jenter. Og så sier jo de også... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå