Gå til innhold

Cerazette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt cerazette i 1.5 mnd. Og har hatt mensen i over en mnd nå, kun med noen dagers opphold. Jeg fødte for 1/2 år siden og har hatt regelmessig mens siden. Er dette en normal bivirkning? Håper noen kan svare meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg hadde litt tull i starten med Cerazette, men så roa det seg, og mensen har vore heilt normal i eit halvt års tid. Men no har eg blødd kvar dag i snart to veker, og viss det ikkje gir seg snart, har eg tenkt å be om å få prøve eit anna merke. Ammar ikkje lenger, så det er ikkje noko argument. Har inntrykk av at det er ein del tull med mensen når ein bruker Cerazette, men det er vel meir irriterande enn direkte farleg.

Skrevet

Jeg hadde små blødninger i 4 mnd med cerazette...... Da gav jeg opp og kastet dem i søppla! Dritt pille for min del hvertfall...

Skrevet

Jeg hadde en menslignende blødning, ca en uke, ikke blødd etter det. Brukt dem siden 6 - ukerskontrollen, snuppa er nå 6 1/2 mnd

Skrevet

Jeg å startet for litt over en måned siden, jeg fikk mensen kort tid etter og hadde det i en måned..det tok jo aldri slutt. så jeg slutta med pillen, og vips så var mensen borte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...