jente,jente, ? Skrevet 20. november 2006 #1 Del Skrevet 20. november 2006 Sitter og tenker på navn og liker Ylva veldig godt.. Men vil ha dobbeltnavn siden førstemann også har det.. Hva passer til Ylva? Neida, er ikke gravid, men utrolig hva man tenker på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 21. november 2006 #2 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg syns Ylva står veldig godt alene. Ellers er det jo noen navn som går til "alt", som Ylva Marie Ylva Mari (med trykk på i) (Ylva Maria syns jeg blir for tungt) Ylva Linn blir nesten som et nytt navn Ylvalin, det syns jeg var overraskende fint MÅ vel ikke ha dobbeltnavn til begge, søstra mi har dobbeltnavn med bindestrek og jeg har ikke, og navnene "matcher" likevel på et vis. Kanskje du kan ha et 2.fornavn som ikke brukes, og benytte anledningen til å kalle opp eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #3 Del Skrevet 21. november 2006 Ylva Sofie Ylva og Iben Ylva og Malin Ylva og Nora Ylva og Frida Ylva og Sara Ylva og Vilde Ylva og Thora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #4 Del Skrevet 21. november 2006 Neimen!!!! Hva i himmelens navn er det jeg roter med nå da??? Skulle jo være dobbeltnavn jo!!!!!!!!!!! Uffameg..... Prøver igjen: Ylva Sofie Ylva Marie Ylva Madeleine Ylva Johanne Ylva Carine Ylva Andrea Ylva Malene Ylva Mathea Ylva Nadine Ylva Marina Ylva Oline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #5 Del Skrevet 22. november 2006 Ylva er kjempefint, men passer best alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente,jente, ? Skrevet 23. november 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 23. november 2006 Takker for svar.. Egentlig syns jeg også at navnet er finest alene, men har så lyst på dobbeltnavn på neste også.. Men gubben liker ikke navnet Ylva i det hele tatt så vi ender nok ikke opp med det om vi skulle få en jente til.. Men lov å drømme litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 23. november 2006 #7 Del Skrevet 23. november 2006 Ylva er veldig fint, men finest alene. Syns ikke alle søsken trenger to fornavn, selv om den ene har det. Hvis du ikke er gravid, har du jo litt tid å hjernevaske mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Valentina-Mateo&Lucia~Mamma Skrevet 23. november 2006 #8 Del Skrevet 23. november 2006 Ylva .. ylva ... passer best aleine synst eg og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 23. november 2006 #9 Del Skrevet 23. november 2006 Det første som slo meg da jeg så overskrifta, var Ylva-li.. Navnet på Karis fantasisøster i barneboken Aller kjæreste søster. Men det er vel kanskje ikke akkurat et ordentlig navn da..? Men fint uansett synes jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå