Gå til innhold

_Anette_! Er du her???

Anbefalte innlegg

Hei!

Lager en tråd til oss, og andre som har lyst å slenge seg med=o)

Ja, venninna mi er gravid, og jeg er like glad som henne...Hehehehe... Skal ikke så mye å glede meg nei...Tiihii....Var å ventet hos legen sammen med henne, det var nervepirrende.... Hehehehe...

Gleder meg til det blir min tur....=o)

Åååå, håper du er gravid.... Siden du ikke har noen form for at tanta nærmer seg... Er så spent....hihihihihihi

Samboeren din like spent som deg eller??

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7164223-_anette_-er-du-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!!!

ja jeg er her!! hehe. =)

skikkelig moro at det klaffa for venninna di! =) wiie... =)

håper seff jeg er gravid jeg å.. men jeg får sikkert mensen.. eheh.. men har som sagt ikke kjent noen tegn på det, men ja, kan jo komme i natt også.. hehe. skal ikke være så negativ, men ja, er ikke lett å væra positiv heller. hehe..

ja han er spent han også! =) hihi

hva sa samboern din da han fikk høre om venninna di da? =)

klemz

Han sa ikke så mye...

Venninna mi sa det må bli min tur veldig snart for hun ville at vi skal gå sammen....

Sa det til sambo, så sa han " ja da må hun vente lenge"...Ble egentilg veldig lei meg jeg da... Har vært så glad etter at jeg sluttet på pilla, men nå ble jeg faktisk lei meg.... Kjenne det nå... Men skal stå på mitt...=o)

Bedre for han at vi bare hopper ut i det når jeg er ferdig med mensen nå....

Synes du er flink jeg som hplder deg opp... og skulle du få tanta løpet av natta så er det da bare nye håp igjen og ny runde i senga...

=o)

hmm, kjedelig da.. :( at han skal være så negativ.. det er jo koseligere for sønnen dere allerede har å få en søster eller bror som det ikke er så stor aldersforskjell på.. søstra mi er 7 år yngre.. så vi kan liksom ikke feste eller finne på noen sånne ting sammen... sånn som venninner liksom..

skjønner at du er lei deg.. for når man har lyst på noe så er det ikke så moro å få avslag..

er jo ikke sikkert det klaffer for dere med en gang heller, så han får få finger'n ut syns jeg.. =) (ikke for å være negativ, men ja du skjønner sikkert)

jo takk for det, må jo bare prøve å holde humøret oppe.. hehe =) er jo spennende da... å ja, hvis jeg får tanta så er det jo bare å prøve igjen. =) men det er synd det er så lenge mellom hver eggløsning. hehe. men sex er jo godt da, jeg har jo ikke det bare fordi jeg vil ha barn liksom. hehe. =) men tankene om barn er jo selvfølgelig der. hehe.

hvis ikke jeg svarer så er det fordi jeg har tenk å legge meg.. men da svarer jeg antakelig i morgen eller noe. håper snart du får med deg samboern snart.

KLEMME

Annonse

Hei! er her jeg... Har ikke noe annet å gjøre=o)

Tisse mye, tror det er et tegn jeg... tror jeg..=o)

Når skal du teste igjen da??

Er blitt lei meg... Spurte sambo om vi ikke skulle få oss en baby vi også.. Han sa nei og la til "Vi har avtalt/blitt enige om å vente 3 år"... "er lov å ombestemme seg" sa jeg da... "Nei" sa han da... Kjempe lei meg.... KJenner gråten ligger i halsen...=o(

hehe, okej.. hehe, jeg veit ikke, kunne vel ha testa nå jeg, men det viser sikkert ikke noe... :/ ettersom det ikke var NOEN antydning i går.. så da er det vel kanskje best å vente.. selv om jeg vil teste nå.. hehe.

hmm,... ja da er det ikke rart du er lei deg. Virker litt vrang han der samboern din.. får virkelig håpe det ikke går utover forholdet da. Altså at det blir så ille så det går feil vei, hvis du skjønner?

men er det mest pga at han vil du skal gå på skolen han vil vente? eller hvorfor vil han egentlig vente?

*trøsteklem*

Hadde det vært meg så hadde jeg testa til tanta dukka opp...hehehehe

Jeg vet egentlig ikke hvorfor...Han sier bare han vil vente, men trenger da ikke bruke utdanningen min som unnskyldning...

Kanskje jeg skal spørre han hvorfaor han virkelig vil vente....Tror han er redd jeg...

hehe, blir dyrt å kjøpe tester hver dag.. hehe. er jo ikke sikkert hCG nivået har tatt seg opp enda..

ja kanskje du skal spørre hva som egentlig er årsaken?

kom fram til at min samboer var redd... er litt redd jeg også. er jo skummelt.. men nå er det jo ikke sikkert at det er noe heller da. men lever i håpet.. hehe

men nå skal jeg ta med meg snørra mi å gå i senga

håpe jeg er bedre i morra.. begynner å bli dett i nesa. hehe.

vi snakkes. sov så godt!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...