Gå til innhold

Noen erfaringer med akupunktur?

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid 6+1, men har begynt å få spotting i dag så tror det ikke er liv laga:(

Det er derfor jeg er her inne, for tror at gynekologen min vil si til onsdag når jeg skal til ul at det ikke er noe liv.

Men tilbake til spørsmålet mitt; akupunktur kan det øke sjansen for å bli gravid?

Før jeg visste at jeg var gravid tok jeg noen timer med akupunktur for andre plager og vips så er jeg gravid.. vel ikke så enkelt da..må jo følge el og el-tester. Vi har prøvd i 2 år nå og ikke fått det til. Det er derfor jeg undres.

Noen som veit noe om dette??

Takker for tilbakemeldinger:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7164210-noen-erfaringer-med-akupunktur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte med akupunktur den pp'en jeg ble gravid, men vet ikke helt om det var det som gjorde utslaget. Akupunktoeren selv hintet i hvert fall at det tok ca 3 sykluser foer det ville virke. Men da jeg var blitt gravid, tok hun selvfoelgelig litt av aeren! :-))

Ja det er ikke godt å si om akupunktur er årsaken. Leste i DTBB for ikke lenge siden om en akupunktur fra Modum som hadde fantastiske gode resultater med kvinner som ville bli gravide..vel . . Tror jeg skal prøve det hvis dette svangerskap ikke vil fungere.

Takk for tikbakemelding:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...