Gå til innhold

Jeg HAR valgt dette frivillig ikke sant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, er litt motløs i kveld.

Jeg er VELDIG glad for at jeg har et lite barn i magen. Men dette føles litt tøffere enn beregnet. Har heldigvis ikke spydd, men vært veldig kvalm og slapp i to måneder. Har vel egentlig bodd i sofaen, og sovet meg gjennom de første to månedene etter at jeg testet positivt. Forrige uke var en fin uke, jeg var endelig i god form og følte meg frisk og lykkelig. Kunne gå i butikker og handle sko og prøve Bh´er. Det var så deilig!

I dag rakk jeg nesten ikke trikken, og jeg skulle ØNSKE at jeg ikke hadde prøvd å løpe for å rekke den, fordi nå ligger jeg på sofaen igjen, med bekkenløsning. Jeg klarer nesten ikke å gå rundt i leiligheten. Så nå er jeg litt deppa. Hadde ikke forestilt meg at det skulle bli sånn... Også reiste mannen min på jobbtur i dag også, og blir borte til onsdag, så da er jeg enda litt mere ensom... Huff. Ble deppeinnlegg dette. Måtte bare fortelle det til noen.

Skal til legen i morgen da, så får vi se hva hun sier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Hvordan gikk det hos legen?

Du er ikke alene om å synes dette er tøft! Jeg også er selvsagt utrolig glad og takknemlig for at jeg skal bli mamma, men samtidig er det vanskelig å glede seg når man bare er dårlig hele tiden! Jeg har vært sykmeldt i over to måneder, nå er jeg tilbake i 50 prosent jobb og det går kjempedårlig! Trodde dette skulle være "den milde midten" men.. Vi får bare trøste oss med at alt dette går til en god sak, i det minste...

Ønsker deg lykke til!

Skrevet

Tusen takk! Har ikke time før kl 14, så jeg er hjemme og leser til eksamen så lenge. Har heldigvis ikke en jobb jeg trenger å ha dårlig samvittighet ovenfor, så da kan jeg ha rolige dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...