Gå til innhold

Tell trivselen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen,

Er det noen her som har erfaring med skjemaet "tell trivselen"? Jeg prøvde å registrere men opplevde det som nesten uvanlig dersom babyen ikke sparket de 10 gangene den skulle i det valgte tidsrommet. Bla på bakgrunn av dette kontaktet jeg jordmor og det ble tatt ctg. Konklusjon alle gangene: Alt helt fint. Det har heller ikke blitt avdekket uregelmessigheter ved senere kontroller. Er nå i uke 39+2 og babyen beveger seg som bare det, men til andre tidspunkter enn det den gjorde da jeg valgte tidsrom for registrering av bevegelser, dette forårsakes sikkert av at min aktivitetsrytme og døgnrytme har endret seg noe. Nettopp pga dette synes jeg skjemaet kanskje kan skremme mer enn det hjelper... noen som er enig/ uenige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Jeg er ikke gravid lenger. Fødte for 4 mnd siden:) Men...jeg hadde ikke et sånn skjema. Nettopp pga det du sier der. Blir bare masse bekymringer. Det sa jordmoren min også. Du vil jo uansett reagere hvis det er veldig rolig....eller andre forandringer. Trenger ikke det skjema for å vite det;) Mener jeg ihvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...