silly sally Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 etter mye frem og tilbake tror jeg at vi har bestemt oss for city cross.... noen med erfaringer med den,hva synes dere?
Gjest Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 har ingen erfaring, men syns d virker som et smart valg - jeg har tatt d samme ;o)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Meget liten 4hjuling-kun 11 kg med City Bag, Perfekt om du ønsker en nett, stabil (4 hjul) lettvektervogn, som ikke er av typen blytung, svær, "traust panservogn"...Som navnet indikerer er det en byvogn, men hjulene er store så den er kanon på all slags føre og terreng. Stor handlevkurv, vendbar sitteinnsats, smetter glatt inn i små biler (sportsvognsdelen er noe større sammenlagt en bagvognen, men allikevel en av markedets minste 4hjulinger. Har ikke stasjonsvogn og vognen går fint sammen med annen "frakt" i bagasjerommet!), stor lun kalesj med "titteluke", regulerbart fotbrett og selvsagt full liggestilling.
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Vi har og endelig bestemt oss for City Cross.. syns den virka perfekt jeg. Den er lett men med stor nok bag.. Om du skal ha bag og da=) Søte farger får man i den og;-)
Linda&Oskar Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Jeg selger en citybag som du kan se litt lenger ned her. Da har du også fåtten flott babyvogn med bagen
Gjest Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Har ikke erfaring, men tror vi kommer til å velge den vogna vi også Den der veldig fin ut, og lett og nett!
*Salaten og Lykketrollet* Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 Noen som vet hva den vognen koster? uten bag?
Økologisk_knekkebrød Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 Jeg har heller ingen erfaring enda, men har bestemt at det er denne vogna vi skal ha, med City Bag. Synes det virker som ei perfekt vogn, på alle måter.
übermamma *5 pp* Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 Den er veeeeeldig flott og god den vogna. I love mine! den kosta 4545 uten bag
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #10 Skrevet 21. november 2006 Emmaljunga er kjempefine vogner. God kvalitet og mange gode detaljer, MEN de veier mye!!!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 21. november 2006 #11 Skrevet 21. november 2006 City Cross veier 11 kg med City Bag, det er absolutt ikke mye! ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #12 Skrevet 21. november 2006 Hvor Emmaljungavognene veier avhenger av modellen (i likhet med andre leverandøres spekter av utvalg..). City Cr. veier 11 kg med City Bag, det er lite. Er du ute en stabil men lett vogn, gjør du et godt valg.
MKS mor til 2-tette Skrevet 22. november 2006 #13 Skrevet 22. november 2006 Hei på dere, Er helt enig om at City Cross er en fin og lett vogn, men den veier mer enn 11kg. med citybag (det står feil på hjemmesiden deres, se på tekniske spesifikasjoner og regn sammen selv + spør forhandlerene). Med citybag veier den 12,6 kg og med sportsvogndel veier den 14,6 kg... Uansett lykke til med valgene deres, har selv valgt en Emmaljunga Cangaroo (ny 3-hjuling), vekt med citybag; 11,9kg, og bare med sportsdel; 9,8kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå