Gå til innhold

Hvordan skal dere fortelle det til sambo når dere er blitt gravid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det kommer alt an på hvilken dag jeg tester positivt.. er jeg alene hjemme så kommer jeg nok til å ringe til han å fortelle han det... for han vet jo at vi prøver.. =)

men hadde nok vært koselig å gjort noe spesielt den dagen det skjer også. =)

du da?

prøvd lenge?

Min jobber hele tiden, så det blir vel at jeg tar bilde av testen med mobilen, og skriver "Hei pappa" eller noe... =) Hvis ikke så venter jeg til han kommer hjem... eller ber ham om å komme hjem pga noe viktig. (Han er selvstendig næringsdrivende, så han jobber bare for seg selv, kjører traktor... Så da kan han komme hjem når han vil...)

Forrige gang ringte jeg til ham rett etter testen ble positiv. Han var på jobb, og jeg klarte ikke vente til han kom hjem ;)

Skal teste enten søndag morgen eller mandag morgen. Får se hva jeg gjør da :)

Annonse

Når den tid kommer har jeg lyst å gjøre noe spesielt....

men vet ikke hva. Vil ikke ringe eller sende sms, har lyst å si det til han så jeg ser reaksjonen. :o)

Gleder meg!

Vi er i vår 4 pp.

Så nå syntes jeg det snart er påtide!!

Vi tar den nok sammen. Han hadde blitt DRITsur hvis jeg hadde tatt den og han hadde gått glipp av spenningen med å se på testen ;o)

Vi gjorde det sånn sist da jeg ble gravid med Tobias, så sånn blir nå også :o)

jeg har tenkt masse på det jeg også.

jeg vil nokk ta den alene,for om den er negativ så er det så kjedelig.

men jeg kommer til å kjøpe bitte små baby sko,og skrive på et silke bånd..hei pappa..Gratulerer med lille meg..gleder meg til å se deg om 9 mnd...hilsen lille gull:)

eller noe sånn:)

for det er et fint minne å ta vare på,,også setter jeg gravid testen oppi den ene skoen:)

hva syned dere om dette da?

Jeg har lyst å kjøpe en liten body.. Helst en som det står i love dad på men det finner jeg ikke.. Har noen på babykungen.se eller noe sånt.. med hjerte og dad.. Jeg kan kanskje begynne å teste fra sambos bursdag da.. spennende bursdagsgave kanskje?

Sist kjøpte eg er av desse pappabøkene (sånne om utviklinga til fosteret gjennom svangerskapet, fortalt på "pappavis") og pakka den inn til han. Han fekk den då han kom heim frå jobb.

Denne gongen kjem eg til å kjøpe ein liten body og den der "Endelig ikke-røyker"-boka, i og med at han *skal* slutte å røyke før nestemann kjem. Og så lagar eg vel god middag når småen er i seng, og overleverer pakken ved middagsbordet.

Da jeg var i min 3 pp...hehe...så kjøpte jeg denne i love dad bodyen...å tenkte at den skulle sambo få...når det skjedde noe...

men den ligger da fortsatt i lengst inne i skapet og bare støver ned...hehe...

nei vet ikke helt hva jeg skla gjøre jeg den dagen det skjer....regner med at sambo ikke er hjemme den dagen jeg finner ut av det siden han er mye borte på jobb....da ringer jeg sikkert i vill jubel rus å stri gråter i tlf...klarer sikkert ikke å vente til han kommer hjem tenker jeg...

men man vet aldri

Annonse

For en uke siden så jeg sånne bodyer på HM.

Kanskje jeg også skal slå til med en sånn.

Har ikke lyst til å fortelle det over tlf. Er ganske sta så skal nok klare å holde meg til han kommer hjem fra jobb :o) Gleder meg sånn til det skjer!!!

hehe....Jeg tok testen nesten for å avkrefte at jeg var gravid så fikk helt sjokk når det plutselig ble et kryss der... Ble helt zombie og gikk ut til sambo og begynte å gråte (av glede selvsagt). Han ble helt i hundre og er det fremdeles...hihi:)

Jeg kommer ikke til å si det til samboer tror jeg. ikke før det har gått en ukes tid, og når det har gått en une, skal jeg gjøre han oppmerksom på det, men minne om at han ikke får lov til å glede seg, for vi har sluppet løs den gleden altfor mange ganger nå, og det har endt galt hver gang :-(

jeg er en av dem, som IKKE vil ha gratulasjoner før jeg er trygt over i 2 trimester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...