Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Del Skrevet 20. november 2006 Blir det snart satt noen frist for å sende hemmelig vennpakke snart? Nå har jeg også lyst på pakke! Hilsen en utålmodig sjel :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 20. november 2006 #2 Del Skrevet 20. november 2006 jeg har heller ikke fått...snufssnufs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*makrell i tomat* Skrevet 20. november 2006 #3 Del Skrevet 20. november 2006 Hei, til dere som ikke har hørt ifra deres hemmelige venn ) Er enig i at vi kan avslutte hemmelig venn nå,men jeg tror Elvedatter har gått i hi...???,og det er hun som sitter med oversikten ) ELVEDATTER!!!!! HVOR ER DU??? klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #4 Del Skrevet 24. november 2006 Kanskje det mer meg som er vennen til en av dere., Har kjøpt for leeeenge siden, men det har gått litt i glemmeboka skal få sendt den så fort jeg kan. Jeg er såååå lei meg for å ha sviktet, men er litt vimsete. Masse klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå